Ik neem aan dat er wel een Duitse, Engelse of Franse club op de loer ligt voor 6 miljoen. Dat zou een erg goede deal zijn.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Alleen niet voor 9 miljoen, voor 6 heb je hem ook

Wanneer PSV 'm koopt, gaat 'ie 9 miljoen opleveren. Wil PSV 'm niet, gaat 'ie in de vrije verkoop en zal 'ie ook wel rond de 9 miljoen opbrengen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:57 schreef RijstNatie het volgende:
je denkt toch niet dat kone voor minder dan 9 mil weg gaat?
die gaat zkr minimaal 13mil. opleveren

Voor 6 miljoen wil Anderlecht hem ook nog wel.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:54 schreef twi het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er wel een Duitse, Engelse of Franse club op de loer ligt voor 6 miljoen. Dat zou een erg goede deal zijn.

Kone heeft nog niks laten zien in Europa en blinkt niet uit in de eredivisie. Daar liggen topclubs echt niet wakker vanquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:57 schreef RijstNatie het volgende:
je denkt toch niet dat kone voor minder dan 9 mil weg gaat?
die gaat zkr minimaal 13mil. opleveren

14 miljoen is okéquote:'Barcelona volgt Farfan, mogelijke opvolger Larsson'
De Sportkrant Libero uit Peru meldt dat Barcelona de laatste tijd de verrichtingen van Jefferson Farfan nauwlettend in de gaten houdt. De Catalaanse club zou in Farfan een van de mogelijkheden zien om Henrik Larsson te vervangen. De Zweedse spits vertrekt aan het einde van het seizoen terug naar eigen land. Volgens het AD zou Farfan een gelimiteerde transfersom van 14 miljoen euro in zijn contract hebben staan.

14 miljoen is een goede transfersom ja. Meer is natuurlijk altijd beter, maar ja, wij kunnen nou eenmaal geen extreem hoge transfersommen opnemen in de contracten, dan tekent er gewoon niemand meer...quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:36 schreef Spideyman het volgende:
[..]
14 miljoen is oké
In het slechtste geval dus Ooijer, Alex, Cocu, Hiddink én Farfán weg

Ik hoop dat ze er meer voor krijgen, maar 14 miljoen is inderdaad een prima deal. Toch hoop ik dat Farfan toch voor vijf jaar bijtekent, dan brengt hij vast nog wel meer in het laadje!quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
14 miljoen is een goede transfersom ja. Meer is natuurlijk altijd beter, maar ja, wij kunnen nou eenmaal geen extreem hoge transfersommen opnemen in de contracten, dan tekent er gewoon niemand meer...

die 10 min die hij voor PSV europees heeft gespeeld?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kone heeft nog niks laten zien in Europa en blinkt niet uit in de eredivisie. Daar liggen topclubs echt niet wakker van

Ik ben niet echt gecharmeerd van hem. Ik weet ook niet of hij de rol van Cocu kan overnemen. Hij is een verdedigende middenvelder toch?quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:30 schreef JustJunior het volgende:
Is trouwens Boateng geen optie voor volgend seizoen?
Zijn contract schijnt dit seizoen af te lopen, en hij zou de rol van Cocu over kunnen gaan nemen. Het is volgens mij veel minder een persoonlijkheid, maar hij heeft wel ervaring op hoor niveauBovendien kan hij zijn plek in het Nederlands elftal veilig stellen.

Je vergeet Gomes, Vennegoor of Hesselink, Lucius en Beasley (die laatste mag van mij overigens snel vertrekken).quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:36 schreef Spideyman het volgende:
[..]
14 miljoen is oké
In het slechtste geval dus Ooijer, Alex, Cocu, Hiddink én Farfán weg

En dan niet naar PSV maar naar feyenoord. (blij toe)quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Boateng wil niet naar Nederland, misschien in 2007

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |