http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/#meerdaagsequote:Op woensdag 22 februari 2006 12:52 schreef nozem het volgende:
De komende dagen wordt het kouder met kans op sneeuw. Ik hoop op een herhaling van vorig jaar. Een pak sneeuw dat enkele dagen blijft liggen en naderhand de lente in.
Ah. Jij hebt je dus al helemaal aangepast aan het nieuwe klimaat. Februari is gewoon een wintermaand, en aangezien we nog maar bar weinig echt winterweer gehad hebben, eis ik nog een pak sneeuw. Voor mijn part valt het half maart.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:53 schreef kikoooooo het volgende:
Ik wil nu lente! Geen tyfussneeuw meer! Het is eind februari gek !
Laat dat broeikaseffect maar lekker doorzetten! Altijd zomer !quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:56 schreef nozem het volgende:
[..]
Ah. Jij hebt je dus al helemaal aangepast aan het nieuwe klimaat. Februari is gewoon een wintermaand, en aangezien we nog maar bar weinig echt winterweer gehad hebben, eis ik nog een pak sneeuw. Voor mijn part valt het half maart.
Maar wij worden het vast niet eens.
Dat klinkt nogal vies, eigenlijk.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:58 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Laat dat broeikaseffect maar lekker doorzetten! Altijd zomer !
Mestreech!quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:01 schreef The6thgate het volgende:
[afbeelding]
heerlijk om daar 's zomers tot 's avonds laat biertjes te zuipen met een uitermate aangename temperatuur
Yep lente, terrasjesweer.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:11 schreef Salsagirl het volgende:
nou kan voor mij ook niet snel genoeg.. lente/zomer worden
de kou en regen heb ik nu wel weer gezien..
Ja. Waarom ga je daar niet wonen?quote:
SNEEUW VEEL SNEEUW, vorig jaar hadden we eind feb midden maart nog een flink pak.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:53 schreef kikoooooo het volgende:
Ik wil nu lente! Geen tyfussneeuw meer! Het is eind februari gek !
Verhuis naar spanje ofzo.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:58 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Laat dat broeikaseffect maar lekker doorzetten! Altijd zomer !
En nooit meer die kut winterjas aan
Onze Lieve Vrouwen Plein in Mestreech !quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:01 schreef The6thgate het volgende:
[afbeelding]
heerlijk om daar 's zomers tot 's avonds laat biertjes te zuipen met een uitermate aangename temperatuur
schitterend als alle bomen vol in het blad staan, het hele plein vol, gezellige lampjes+kaarsjes en de straatmuzikanten die het geheel compleet maken tot een erg relaxt sfeertjequote:Op woensdag 22 februari 2006 13:47 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Onze Lieve Vrouwen Plein in Mestreech !![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |