abonnement Unibet Coolblue
pi_36526146
Hmm, het kan toch nooit hetzelfde zijn zonder Layne? Die kerel had zo'n karakteristieke en mooie stem, dat doet niemand hem na. Kippevel stem. Dat heb ik niet bij iedereen. In ieder geval niet bij Maynard van Tool, hoewel die ook wel erg goed kan zingen .

Maynard zal het trouwens vast niet zijn die Layne gaat vervangen. Tool's nieuwe CD staat op ontploffen (nog zo'n 30 dagen). En dan gaan ze gelijk touren.
pi_36526212
No Layne no gain:
't is alleen maar voor de centen........
Ik had ook ergens gelezen dat Phil Anselmo (Pantera, Down etc...) vocals zou gaan doen:
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=49420
Markant figuur--> maar geen Layne

[ Bericht 28% gewijzigd door Maleficium op 31-03-2006 15:55:57 ]
Come get some!
-
pi_36528935
Layne is onvervangbaar.... maar gelukkig eindelijk weer eens een band uit den ouden doosch die gewoon heerlijke muziek maakt..... ondanks dat layne er niet meer bij mag zijn, t blijft genieten natuurlijk
pi_36754174
We also have some exciting news for fans who will be catching AIC live this summer in Europe. William DuVall has been named as the band's lead vocalist for their European dates. However, he won't be doing this job alone. So expect to see some very special guest singers helping him out.
pi_36765404
Wie de fuck is William DuVall?
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  zaterdag 8 april 2006 @ 14:37:29 #56
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_36765839
Willian Duvall. Wie kent hem niet...
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_36774549
Zingt ook op de soloplaten van Jerry Cantrell, en die klinken tof, dus William Duvall is tof!
pi_37699322
De nieuwsbrief:
quote:
Hello Alice In Chains fans,

A MASSIVE announcement will be made on AliceInChains.com on May 15 at around 4pm PST. It's so big that we can't even hint at what it's about but we can tell you that you'll be kicking yourself later if you don't stop by the site at around 4pm PST on Monday.
WTF Layne Staley leeft nog, wat gaan ze anders bekend maken wat zo belangrijk is?
pi_37699906
Phil Anselmo gaat toch mee op toer om te zingen?

Anders vind ik de Layne theorie ook wel aardig trouwens
pi_37777768
phil anselmo,zal wel stoer zijn..maar volgens mij past ie niet echt bij de stijl van aic
pi_37777884
pi_37777984
Guess again http://www.youtube.com/watch?v=Niia9PaFsxA

En met William Duvall, die dus Layne zijn plaats inneemt op de komende toer: http://www.youtube.com/watch?v=eRFn-lcArWE
pi_37847016
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 23:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:
De nieuwsbrief:
[..]

WTF Layne Staley leeft nog, wat gaan ze anders bekend maken wat zo belangrijk is?
Is er al iets bekend over dat zgn. Massive News?

Ik denk een nieuw album.
The gum you like, is coming back in style.
pi_37847296
quote:
'Massive' ALICE IN CHAINS Announcement Not So Massive After All - May 11, 2006
Launch Radio Networks reports: Although news broke online late Tuesday (May 9) that ALICE IN CHAINS would be making a "massive" announcement on its website this Monday (May 15), a representative for the band's management told Launch yesterday (Wednesday, May 10) to disregard that notice, chalking it up to an "overenthusiastic" fan club moderator. The item about the big revelation has since disappeared from the site.

ALICE IN CHAINS recently confirmed the five dates and cities for its U.S. mini-tour, beginning on May 18 in Los Angeles and ending on May 23 in New York City. The shows will all take place in either small clubs or theatres.

These gigs and a previously announced date at the Sturgis Motorcycle Rally in August are the only announced North American shows for the reunited group so far, with European festival dates on tap for June and July.

As previously reported, ALICE IN CHAINS will be joined on vocals by COMES WITH THE FALL frontman William DuVall. However, surprise guest vocalists and musicians are expected to show up at each of the five U.S. dates.
pi_37848891
haha wat een domper
pi_37849215
vind Phil wel goed zingen eigenlijk voor Alice In Chains.. ik bedoel.. hij zingt tenminste normaal haha
pi_37855264
Phil kan dan ook best goed zingen, hij liet het de laatste jaren alleen niet meer zo horen
pi_37863351
quote:
Op maandag 15 mei 2006 20:24 schreef mr_cucumber het volgende:
Phil kan dan ook best goed zingen, hij liet het de laatste jaren alleen niet meer zo horen
Phil is op dit moment aan het toeren met de band Down (samen met leden uit COC en Crowbar) en die komen oa op 21 in 013 tilburg.
En de jaren hiervoor is hij bezig geweest met zijn band Superjoint Ritual.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 08:21:52 #69
79634 Delmar78
Amersfoort Untouchable
pi_37868667
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 14:37 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Willian Duvall. Wie kent hem niet...
Volgens mij verwijst die link naar een andere William DuVall. Tenzij diezelfde William DuVall die nu meegaat met Alice In Chains in het verleden mee heeft gezongen met Marc Anthony en Celia Cruz en voornamelijk spaanstalige ballads heeft opgenomen...
The heat of the meat equals the angle of the dangle if the mass of the ass remains constant.
pi_37873930
Phil anselmo klonk echt verassend goed.
Maar tourt mike inez niet meer mee met aic?niet dat duff mckagan vervelend is
pi_37880812
Volgens mij was dit een of ander benefiet iets met gastmuzikanten, en is het tijdens de toer gewoon de oude AiC line up zonder Layne.
pi_38713227
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 11:36 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ow ja, ze staan op Rock am Ring.
Bij Rockpalast (WDR) om 3:20: Alice in Chains op Rock am Ring.
pi_38714126
zanger van godsmack zou moeten zingen je hebt altijd nog cantrell die de helft zingt.. het blijft een legendarische band, en layne zou hier vast geen probleem mee hebben
  zaterdag 10 juni 2006 @ 16:55:56 #74
138862 sXe
If I would, could you?
pi_38725716
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 12:01 schreef ORTECA het volgende:
Phil anselmo klonk echt verassend goed.
Maar tourt mike inez niet meer mee met aic?niet dat duff mckagan vervelend is
Je was er inmiddels vast zelf al achter maar volgens mij ging Duff mee als tweede gitarist. Ik heb overigens nou verschillende gastmuzikanten (Maynard, James Hetfield, Phil Anslemo en die kankker die min of meer vaste zanger is) nummers van AIC horen verprutsen dus van mij hoeft het niet, vond het echt niet goed klinken...
Look in my heart, kind friends, and tremble,
Since there your elements assemble
pi_39347406
Ben nu wel vrij benieuwd hoe ze het ervanaf hebben gebracht op Graspop, nog mensen die het gezien hebben? In de verslagen tot nu toe worden ze niet veel genoemd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')