Kastdeurtjes intrappen enzo, ja dat ken ik.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:46 schreef KieWie het volgende:
Ik wil nog wel eens geweld toepassen op niet-levende dingen...
fysiek geweld tegen een pakje vleesquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:57 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik erger me altijd gigantisch aan spam...
Ik zou zeggen zoek hulp!quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
Als ik zeg dat ik licht ontvlambaar ben,is dat genoeg?![]()
Ik heb mijn moeder wel eens een gebroken neus geschopt toen ik 17 was omdat ze weigerde liga's (die met die witte vullingquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:30 schreef KinkFM het volgende:
Vraag: Ben je wel eens zo geirriteerd geraakt dat je fysiek geweld hebt gebruikt?
Dit irritante thema wordt behandeld tijdens Horizontaal op Kink FM vandaag (woensdag) tussen 12 en 14 uur. Wij willen graag horen wat jij hebt meegemaakt op dit gebied!
quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:11 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ik heb mijn moeder wel eens een gebroken neus geschopt toen ik 17 was omdat ze weigerde liga's (die met die witte vulling) mee te nemen bij het boodschappen. Ik vond dat een gebrek aan respect van haar kant en ik vond dan ook dat mijn fysieke uiting gerechtvaardigd was. Later heeft ze gelukkig nog wel haar excuses aangeboden en zodoende is alles nog goedgekomen.
Kom ik in de uitzending?
en terecht dusquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:14 schreef Roellio het volgende:
Ik heb wel eens een maat van me met een bezem knock-out geslagen nadat 'ie in m'n maag zat te prikken en na 2 keer waarschuwen nog niet stopte.
Ja maar dat is gewoon zijn eigen schuldquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:14 schreef Roellio het volgende:
Ik heb wel eens een maat van me met een bezem knock-out geslagen nadat 'ie in m'n maag zat te prikken en na 2 keer waarschuwen nog niet stopte.
Dat meen je niet!quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:11 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ik heb mijn moeder wel eens een gebroken neus geschopt toen ik 17 was omdat ze weigerde liga's (die met die witte vulling) mee te nemen bij het boodschappen. Ik vond dat een gebrek aan respect van haar kant en ik vond dan ook dat mijn fysieke uiting gerechtvaardigd was. Later heeft ze gelukkig nog wel haar excuses aangeboden en zodoende is alles nog goedgekomen.
haha.. goed toch?quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
1 keer iemand met de vlakke hand vrij hard in het egzicht geslagen, hij zat aan me en wilde maar niet stoppen.
na meerdere waarschuwingen van mijn kant haalde ik uit voordat ik er erg in had.
Beste Metha en Vibeke (quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:30 schreef KinkFM het volgende:
Vraag: Ben je wel eens zo geirriteerd geraakt dat je fysiek geweld hebt gebruikt?
Vandaag een vraag in plaats van een stelling bij Horizontaal. Dit naar aanleiding van het volgende bericht:
Kenneth Matthews werd doodgeslagen met een moker afgelopen weekend. Zijn beste vriend Franklin Crow (56) werd gisterochtend opgepakt voor de moord. De twee hadden ruzie gemaakt over het gebruik van WC-papier en dat was uit de hand gelopen. Volgens Crow had Matthews een geweer. Crow heeft met een moker de geweer uit zijn handen geslagen, om vervolgens Mathews zelf met de moker te bewerken.
Dit irritante thema wordt behandeld tijdens Horizontaal op Kink FM vandaag (woensdag) tussen 12 en 14 uur. Wij willen graag horen wat jij hebt meegemaakt op dit gebied!
Groeten,
Metha en Vibeke
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |