abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 februari 2006 @ 12:30:18 #1
140497 KinkFM
The Alternative
pi_35361158
Vraag: Ben je wel eens zo geirriteerd geraakt dat je fysiek geweld hebt gebruikt?

Vandaag een vraag in plaats van een stelling bij Horizontaal. Dit naar aanleiding van het volgende bericht:

Kenneth Matthews werd doodgeslagen met een moker afgelopen weekend. Zijn beste vriend Franklin Crow (56) werd gisterochtend opgepakt voor de moord. De twee hadden ruzie gemaakt over het gebruik van WC-papier en dat was uit de hand gelopen. Volgens Crow had Matthews een geweer. Crow heeft met een moker de geweer uit zijn handen geslagen, om vervolgens Mathews zelf met de moker te bewerken.

Dit irritante thema wordt behandeld tijdens Horizontaal op Kink FM vandaag (woensdag) tussen 12 en 14 uur. Wij willen graag horen wat jij hebt meegemaakt op dit gebied!

Groeten,
Metha en Vibeke

[ Bericht 0% gewijzigd door KinkFM op 22-02-2006 12:45:33 ]
Reageer op de stelling!
Mail naar : radio@kinkfm.com
Bel naar: 0900 300 1900
SMS naar: 4006 (begin je bericht met "KINK")
  † In Memoriam † woensdag 22 februari 2006 @ 12:44:32 #2
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_35361586
Als ik zeg dat ik licht ontvlambaar ben,is dat genoeg?
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  woensdag 22 februari 2006 @ 12:46:03 #3
81989 KieWie
Ja is goed...
pi_35361645
Ik wil nog wel eens geweld toepassen op niet-levende dingen...
Decisions are made by those who show up.
pi_35361659
Ik normaal nooit, slechts 1 keer heb ik iemand z'n strot dichtgeknepen totdat klasgenootjes me van 't jong aftrokken. Dat kostte nog moeite, terwijl ik echt geen brede gast ben of zo.
pi_35361718
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 12:46 schreef KieWie het volgende:
Ik wil nog wel eens geweld toepassen op niet-levende dingen...
Kastdeurtjes intrappen enzo, ja dat ken ik.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
pi_35362087
Ik erger me altijd gigantisch aan spam...
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  woensdag 22 februari 2006 @ 12:59:18 #7
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_35362143
Ooit ben ik tijdens een hypo bijna een collega aangevlogen... Ging nog net goed...

En zoals ik de vorige reactie: ik heb wel eens een gat in een deur geschopt.
pi_35362313
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 12:57 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik erger me altijd gigantisch aan spam...
fysiek geweld tegen een pakje vlees
  woensdag 22 februari 2006 @ 13:05:50 #9
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_35362353
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 12:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
Als ik zeg dat ik licht ontvlambaar ben,is dat genoeg?
Ik zou zeggen zoek hulp!

Ik heb daar absoluut geen last van, uiteraard zou ik het af en toe wel willen maar ik zie me zelf echt nooit zover gaan.
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_35362466
Wel eens een deur ingetrapt maar nooit op de persoon gemept
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_35362472
Toen ik klein was zeker, tegenwoordig heb ik mezelf heel aardig in bedwang. Als ik mezelf al verlies is het vaak om de meest onbenullige dingen en het "slachtoffer" is altijd materieel van aard.
Zo heb ik weleens een toetsenbord in 2en gemept en wat dartpijltjes zo woest op mn dartboard gesmeten dat ze 3 centimeter in de muur zaten.
pi_35362550
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 12:30 schreef KinkFM het volgende:
Vraag: Ben je wel eens zo geirriteerd geraakt dat je fysiek geweld hebt gebruikt?

Dit irritante thema wordt behandeld tijdens Horizontaal op Kink FM vandaag (woensdag) tussen 12 en 14 uur. Wij willen graag horen wat jij hebt meegemaakt op dit gebied!
Ik heb mijn moeder wel eens een gebroken neus geschopt toen ik 17 was omdat ze weigerde liga's (die met die witte vulling ) mee te nemen bij het boodschappen. Ik vond dat een gebrek aan respect van haar kant en ik vond dan ook dat mijn fysieke uiting gerechtvaardigd was. Later heeft ze gelukkig nog wel haar excuses aangeboden en zodoende is alles nog goedgekomen.

Kom ik in de uitzending?
pi_35362620
Ik heb wel eens een maat van me met een bezem knock-out geslagen nadat 'ie in m'n maag zat te prikken en na 2 keer waarschuwen nog niet stopte.
pi_35362629
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 13:11 schreef boebiedoe het volgende:

[..]

Ik heb mijn moeder wel eens een gebroken neus geschopt toen ik 17 was omdat ze weigerde liga's (die met die witte vulling ) mee te nemen bij het boodschappen. Ik vond dat een gebrek aan respect van haar kant en ik vond dan ook dat mijn fysieke uiting gerechtvaardigd was. Later heeft ze gelukkig nog wel haar excuses aangeboden en zodoende is alles nog goedgekomen.

Kom ik in de uitzending?
pi_35362641
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 13:14 schreef Roellio het volgende:
Ik heb wel eens een maat van me met een bezem knock-out geslagen nadat 'ie in m'n maag zat te prikken en na 2 keer waarschuwen nog niet stopte.
en terecht dus
  woensdag 22 februari 2006 @ 13:14:59 #16
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_35362654
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 13:14 schreef Roellio het volgende:
Ja maar dat is gewoon zijn eigen schuld En was dat uit boosheid of hem gewoon terug te pakken?
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_35362677
Vroeger toen ik 10 jaar was heb ik een keer mijn zusje met een tennisracket een bloedneus geslagen.
hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
  † In Memoriam † woensdag 22 februari 2006 @ 13:17:27 #18
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_35362735
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 13:11 schreef boebiedoe het volgende:

[..]

Dat meen je niet!
Wat erg.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  woensdag 22 februari 2006 @ 13:35:02 #19
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35363360
Ik ken mijn grenzen dan niet altijd even goed, maar als het komt op geweld en anderen aanraken ken ik ze behoorlijk goed.

Het heeft denk ik ook te maken met opgefoktheid. Sommige mensen zijn een tijdbom. En als een bom barst, dan gebeuren er de meest erge dingen.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_35363441
1 keer iemand met de vlakke hand vrij hard in het egzicht geslagen, hij zat aan me en wilde maar niet stoppen.
na meerdere waarschuwingen van mijn kant haalde ik uit voordat ik er erg in had.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_35364035
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 13:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
1 keer iemand met de vlakke hand vrij hard in het egzicht geslagen, hij zat aan me en wilde maar niet stoppen.
na meerdere waarschuwingen van mijn kant haalde ik uit voordat ik er erg in had.
haha.. goed toch?
pi_35364067
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 13:54 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

haha.. goed toch?
jawel
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 22 februari 2006 @ 13:58:26 #23
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_35364185
Ik heb wel eens een jongen tot bloedens toe gebeten omdat hij me niet met rust wilde laten... Aangezien ik niet altijd prijs stel op handtastelijkheid, en hij dit niet wilde accepteren, heb ik een fijne hap uit zijn arm genomen. Daarna in die kroeg een tijdje geen last meer gehad van opdringerigheid.

als ik nuchter was geweest had ik waarschijnlijk wel gewoon een klap verkocht...
power to the people
pi_35364692
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 12:30 schreef KinkFM het volgende:

Vandaag een vraag in plaats van een stelling bij Horizontaal. Dit naar aanleiding van het volgende bericht:

Kenneth Matthews werd doodgeslagen met een moker afgelopen weekend. Zijn beste vriend Franklin Crow (56) werd gisterochtend opgepakt voor de moord. De twee hadden ruzie gemaakt over het gebruik van WC-papier en dat was uit de hand gelopen. Volgens Crow had Matthews een geweer. Crow heeft met een moker de geweer uit zijn handen geslagen, om vervolgens Mathews zelf met de moker te bewerken.

Groeten,
Metha en Vibeke
Beste Metha en Vibeke ( )

Groetjes terug,

veldmuis
pi_35364740
Laatst op TV gezien over de engelse politie, die gingen bij een gast langs die door zijn vrouw met een hamer geslagen was(ook lekker dan..:p) , hij snapte er niks van en ging echt volledig door het lint tegen een deur in zijn eigen huis, waar dus ook niks van overbleef...de politie praatte tegen hem, was hij weer even kalm, en daarna begon hij weer te schreeuwen, en tegen een deur en muur te rammen en schoppen...was echt niet normaal...misschien nog iemand gezien?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')