Bron:http://www.nu.nl/news.jsp?n=680117&c=800&turijn=2006quote:NS brengt Olympiërs in stijl naar huis
Uitgegeven: 21 februari 2006 18:22
AMSTERDAM - De Nationale Spoorwegen zal de Nederlandse Olympische ploeg met een speciale Olympische trein op maandag 27 februari naar huis brengen. Dit maakte de NS dinsdag in een persbericht bekend. Voor de gelegenheid is een hogesnelheidstrein in een volledig Olympisch stijl omgebouwd.
De trein zal de sporters op een comfortabele manier naar huis brengen. Zo bevat de trein ondermeer een massageruimte, een bar en een bioscoop. Het Olympische feestje van de NS moet zijn hoogtepunt in Zwolle krijgen. Daar komt de trein even naar zeven uur aan, waarna op het stationsplein de aankomst gevierd wordt, met optredens van ondermeer Lange Frans & Baas B.
Op dinsdag jaquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:24 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
NS tijd ja
Werkelijke tijd: 19:45
Ja, hoe meer je klaagt hoe mooier de trein wordt..quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:16 schreef FHR het volgende:
[..]
En als je wilt klagen bij de NS zelf, moet je nog 10 cent per minuut betalen ook!
Vlissingenquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:50 schreef AdTheOne het volgende:
Das bij mij op de hoek, kan wel ff kijken.
Opa zeikbek, pak de auto danquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:16 schreef FHR het volgende:
[..]
Bron:http://www.nu.nl/news.jsp?n=680117&c=800&turijn=2006
Schurfterige boeven bij de NS. Daar betaal ik toch geen treinkaartje voor! Eerst de kaartjes flink duurder maken en daar dan voor de lol even een trein -voor éénmalig gebruik- van gaan verbouwen. De Olympische ploeg kan toch ook gewoon met een normale trein of vliegtuig naar huis. Daar hoef je toch niet zo veel geld aan uit te gaan geven, geld van reizigers dat de NS goed kan gebruiken om z'n eigen werk eens goed te regelen. En als je wilt klagen bij de NS zelf, moet je nog 10 cent per minuut betalen ook!
quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:21 schreef The_stranger het volgende:
Wat is het doel van sponsoring, meer mensen/klanten binnen halen. Wat krijg je als je meer klanten hebt, meer inkomsten. Wat kan er omhoog als je meer inkomsten hebt, de winst, jouw overheidsbijdrage.
Als je nou gewoon klaagde dat de NS 219 miljoen euro winst heeft gemaakt afgelopen jaar, dan had je recht van spreken.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:16 schreef FHR het volgende:
Bron:http://www.nu.nl/news.jsp?n=680117&c=800&turijn=2006
Schurfterige boeven bij de NS. Daar betaal ik toch geen treinkaartje voor! Eerst de kaartjes flink duurder maken en daar dan voor de lol even een trein -voor éénmalig gebruik- van gaan verbouwen. De Olympische ploeg kan toch ook gewoon met een normale trein of vliegtuig naar huis. Daar hoef je toch niet zo veel geld aan uit te gaan geven, geld van reizigers dat de NS goed kan gebruiken om z'n eigen werk eens goed te regelen. En als je wilt klagen bij de NS zelf, moet je nog 10 cent per minuut betalen ook!
En dat de rabo een eigen wielerploeg heeft, of de ABN een tennistoernooi en een voetbalclub sponsort dat is dan ineens geen probleem?quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:16 schreef FHR het volgende:
[..]
Bron:http://www.nu.nl/news.jsp?n=680117&c=800&turijn=2006
Schurfterige boeven bij de NS. Daar betaal ik toch geen treinkaartje voor!
Ook niet, want winst is slechts een middel om de continuïteit van een onderneming te waarborgen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:22 schreef dVTB het volgende:
[..]
Als je nou gewoon klaagde dat de NS 219 miljoen euro winst heeft gemaakt afgelopen jaar, dan had je recht van spreken.
Monopolist is zo'n kansloze term in dit geval.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:35 schreef Overlast het volgende:
Dit is gewoon reclame dus wat is je probleem?
Het is alleen de pest dat je monopolisten als de NS moeilijk op basis van hun gedrag kan afstraffen.
Net als Holland Casino bv.
Tsjah, om hun marktaandeel hoeven ze het niet te doen volgens mijquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:21 schreef The_stranger het volgende:
Wat is het doel van sponsoring, meer mensen/klanten binnen halen. Wat krijg je als je meer klanten hebt, meer inkomsten. Wat kan er omlaag als je meer inkomsten hebt, de kosten, jouw treinkaartje.
Echter das de theorie, NS kennende, zal het wel anders lopen
ja inderdaad, die ken ik ook al landquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:36 schreef MREn het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[[url=http://home.hetnet.nl/~johannesijbema/Gn42014241nr3.JPG[img]
[img]http://home.hetnet.nl/~johannesijbema/Ut95254240nr1.JPG]afbeelding[/url]]
[afbeelding]
en deze zijn er al maanden, en daar hoor je niemand over....iedereen kijkt juist als ze langs rijden.
Het is aantoonbaar dat door de hogere brandstofprijzen het aandeel van de trein in de modalsplit auto/trein toe is genomen vorig jaar.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:42 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Tsjah, om hun marktaandeel hoeven ze het niet te doen volgens mij![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |