abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 februari 2006 @ 12:16:01 #1
33800 FHR
Omhoog fietsen? Stoeltjeslift!
pi_35360774
quote:
NS brengt Olympiërs in stijl naar huis

Uitgegeven: 21 februari 2006 18:22
AMSTERDAM - De Nationale Spoorwegen zal de Nederlandse Olympische ploeg met een speciale Olympische trein op maandag 27 februari naar huis brengen. Dit maakte de NS dinsdag in een persbericht bekend. Voor de gelegenheid is een hogesnelheidstrein in een volledig Olympisch stijl omgebouwd.

De trein zal de sporters op een comfortabele manier naar huis brengen. Zo bevat de trein ondermeer een massageruimte, een bar en een bioscoop. Het Olympische feestje van de NS moet zijn hoogtepunt in Zwolle krijgen. Daar komt de trein even naar zeven uur aan, waarna op het stationsplein de aankomst gevierd wordt, met optredens van ondermeer Lange Frans & Baas B.
Bron:http://www.nu.nl/news.jsp?n=680117&c=800&turijn=2006

Schurfterige boeven bij de NS . Daar betaal ik toch geen treinkaartje voor! Eerst de kaartjes flink duurder maken en daar dan voor de lol even een trein -voor éénmalig gebruik- van gaan verbouwen. De Olympische ploeg kan toch ook gewoon met een normale trein of vliegtuig naar huis. Daar hoef je toch niet zo veel geld aan uit te gaan geven, geld van reizigers dat de NS goed kan gebruiken om z'n eigen werk eens goed te regelen. En als je wilt klagen bij de NS zelf, moet je nog 10 cent per minuut betalen ook!

[ Bericht 0% gewijzigd door FHR op 22-02-2006 12:24:17 ]
Fietsen is gezond, eet meer fiets
pi_35360865
Maak je niet druk.
De trein valt toch uit als gevolg van de kou.
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_35360905
ga maandag na het werk wel ff kijken!

En natuurlijk eieren gooien naar Krook en Kleinsman, maar dat terzijde
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_35360915
Wat is het doel van sponsoring, meer mensen/klanten binnen halen. Wat krijg je als je meer klanten hebt, meer inkomsten. Wat kan er omlaag als je meer inkomsten hebt, de kosten, jouw treinkaartje.

Echter das de theorie, NS kennende, zal het wel anders lopen
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_35360940
de trein komt even naar zeven aan
Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
Pm me als je me hebt toegevoegd!
  woensdag 22 februari 2006 @ 12:23:58 #6
26118 paparia
Zit ook in een complot.....
pi_35360982
Ik zit echt zoooo te wachten op een flinke vertraging
  woensdag 22 februari 2006 @ 12:24:44 #7
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_35361007
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 12:22 schreef Jesse- het volgende:
de trein komt even naar zeven aan
NS tijd ja
Werkelijke tijd: 19:45
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
  woensdag 22 februari 2006 @ 12:26:27 #8
91683 Blackhouse
Only in Kenya...
pi_35361051
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 12:24 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

NS tijd ja
Werkelijke tijd: 19:45
Op dinsdag ja
Oscar Mike Golf Whiskey Tango Foxtrot Bravo Bravo Quebec
pi_35361065
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 12:16 schreef FHR het volgende:

[..]

En als je wilt klagen bij de NS zelf, moet je nog 10 cent per minuut betalen ook!
Ja, hoe meer je klaagt hoe mooier de trein wordt..
  woensdag 22 februari 2006 @ 12:50:31 #10
51262 AdTheOne
Nothing is for free
pi_35361802
Das bij mij op de hoek, kan wel ff kijken.
If you don't love me then lie to me! please?
pi_35361840


Dan komen ze keurig aan met 1 1/2 uur vertraging, in NS stijl
stupidity has become as common as common sense was before
  woensdag 22 februari 2006 @ 12:51:57 #12
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_35361845
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 12:50 schreef AdTheOne het volgende:
Das bij mij op de hoek, kan wel ff kijken.
Vlissingen
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_35361887
Lange Frans en Baas B
pi_35361904
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 12:16 schreef FHR het volgende:

[..]

Bron:http://www.nu.nl/news.jsp?n=680117&c=800&turijn=2006

Schurfterige boeven bij de NS . Daar betaal ik toch geen treinkaartje voor! Eerst de kaartjes flink duurder maken en daar dan voor de lol even een trein -voor éénmalig gebruik- van gaan verbouwen. De Olympische ploeg kan toch ook gewoon met een normale trein of vliegtuig naar huis. Daar hoef je toch niet zo veel geld aan uit te gaan geven, geld van reizigers dat de NS goed kan gebruiken om z'n eigen werk eens goed te regelen. En als je wilt klagen bij de NS zelf, moet je nog 10 cent per minuut betalen ook!
Opa zeikbek, pak de auto dan
pi_35361967
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 12:21 schreef The_stranger het volgende:
Wat is het doel van sponsoring, meer mensen/klanten binnen halen. Wat krijg je als je meer klanten hebt, meer inkomsten. Wat kan er omhoog als je meer inkomsten hebt, de winst, jouw overheidsbijdrage.
Cat's aren't clean, cats are covered with cat spit
  woensdag 22 februari 2006 @ 12:57:10 #16
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_35362053
Wie gaat dan ook met de NS reizen
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_35362911
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 12:16 schreef FHR het volgende:

Bron:http://www.nu.nl/news.jsp?n=680117&c=800&turijn=2006

Schurfterige boeven bij de NS . Daar betaal ik toch geen treinkaartje voor! Eerst de kaartjes flink duurder maken en daar dan voor de lol even een trein -voor éénmalig gebruik- van gaan verbouwen. De Olympische ploeg kan toch ook gewoon met een normale trein of vliegtuig naar huis. Daar hoef je toch niet zo veel geld aan uit te gaan geven, geld van reizigers dat de NS goed kan gebruiken om z'n eigen werk eens goed te regelen. En als je wilt klagen bij de NS zelf, moet je nog 10 cent per minuut betalen ook!
Als je nou gewoon klaagde dat de NS 219 miljoen euro winst heeft gemaakt afgelopen jaar, dan had je recht van spreken.

Wat pas ECHT erg is, is dat we onze gewaardeerde topsporters confronteren met Lange Frans en Baas B. Wat hebben ze misdaan om dat te verdienen?
  woensdag 22 februari 2006 @ 13:30:58 #18
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_35363216
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 12:16 schreef FHR het volgende:

[..]

Bron:http://www.nu.nl/news.jsp?n=680117&c=800&turijn=2006

Schurfterige boeven bij de NS . Daar betaal ik toch geen treinkaartje voor!
En dat de rabo een eigen wielerploeg heeft, of de ABN een tennistoernooi en een voetbalclub sponsort dat is dan ineens geen probleem?
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  woensdag 22 februari 2006 @ 13:33:35 #19
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_35363299
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 13:22 schreef dVTB het volgende:

[..]

Als je nou gewoon klaagde dat de NS 219 miljoen euro winst heeft gemaakt afgelopen jaar, dan had je recht van spreken.
Ook niet, want winst is slechts een middel om de continuïteit van een onderneming te waarborgen.
In die zin is de winst van NS trouwens nog wat te laag ook.
Bovenden maakt NS maar een paar miljoen winst op reizigersvervoer, dus daar kan je ook niet over klagen. Meeste winst zit in Vastgoed.

Maar goed, alle bedrijven mogen winst maken, van Ahold tot ING en KPN maar zodra het om nationale pispaal NAS gaat is het ineens bon ton natuurlijk
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_35363367
Dit is gewoon reclame dus wat is je probleem?
Het is alleen de pest dat je monopolisten als de NS moeilijk op basis van hun gedrag kan afstraffen.
Net als Holland Casino bv.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  woensdag 22 februari 2006 @ 13:36:36 #21
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_35363429















en deze zijn er al maanden, en daar hoor je niemand over....iedereen kijkt juist als ze langs rijden.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  woensdag 22 februari 2006 @ 13:39:39 #22
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_35363541
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 13:35 schreef Overlast het volgende:
Dit is gewoon reclame dus wat is je probleem?
Het is alleen de pest dat je monopolisten als de NS moeilijk op basis van hun gedrag kan afstraffen.
Net als Holland Casino bv.
Monopolist is zo'n kansloze term in dit geval.

Holland Casino heeft het alleenrecht op legale casino's, maar op de markt van vrijetijdsbestedingen of gokkasten, is het geen monopolist meer.

NS is monopolist op bv. reizersvervoer tussen Rotterdam en Amsterdam per trein, terwijl op de totale vervoersmarkt ook genoeg alternatieven zijn als fietsen, lopen, auto, vliegtuig, etc. In die zin is elk bedrijf monopolist, kwestie van het product cq. de markt maar zo nauw mogelijk definieren.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_35363623
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 12:21 schreef The_stranger het volgende:
Wat is het doel van sponsoring, meer mensen/klanten binnen halen. Wat krijg je als je meer klanten hebt, meer inkomsten. Wat kan er omlaag als je meer inkomsten hebt, de kosten, jouw treinkaartje.

Echter das de theorie, NS kennende, zal het wel anders lopen
Tsjah, om hun marktaandeel hoeven ze het niet te doen volgens mij
pi_35364578
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 13:36 schreef MREn het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[[url=http://home.hetnet.nl/~johannesijbema/Gn42014241nr3.JPG[img]

[img]http://home.hetnet.nl/~johannesijbema/Ut95254240nr1.JPG]afbeelding[/url]]

[afbeelding]


en deze zijn er al maanden, en daar hoor je niemand over....iedereen kijkt juist als ze langs rijden.
ja inderdaad, die ken ik ook al land
  woensdag 22 februari 2006 @ 14:41:56 #25
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_35365689
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 13:42 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Tsjah, om hun marktaandeel hoeven ze het niet te doen volgens mij
Het is aantoonbaar dat door de hogere brandstofprijzen het aandeel van de trein in de modalsplit auto/trein toe is genomen vorig jaar.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')