Morgen komt er een koper kijken, hij is wel geinteresseerd.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:56 schreef magicjapie het volgende:
Dwan, ben je bereid om als ik de juiste prijs heb het scherm op te sturen??
Wat zouden dan de extra kosten zijn??
Zwart is niet mijn kleur, maar ieder aanbod is een goeie.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:26 schreef Dwan het volgende:
Beste mensen,
De 15" TFT is zojuist verkocht.
Uiteraard heb ik wel nog een paar hele mooie andere monitoren in de aanbieding.
quanta costa?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Wel, ik heb de mijne nog steeds in de aanbieding als je wil.
50 hebben we een deal, mits geen dooie pixels. Mail staat in mijn profiel..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
75 euro lijkt me een mooi rond bedrag
Ik zal morgen ff kijken! Weet je zeker dat ophalen niet gaat lukken.?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:03 schreef magicjapie het volgende:
Topic kapen doen we niet, kan toch ook gewoon via de mail reageren zonder in het forum te reageren???
Walter_Sobchak als je me kan vertellen wat versturen kost kan de deal snel gemaakt worden!
All right. succes ermee!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:03 schreef magicjapie het volgende:
Topic kapen doen we niet, kan toch ook gewoon via de mail reageren zonder in het forum te reageren???
Walter_Sobchak als je me kan vertellen wat versturen kost kan de deal snel gemaakt worden!
Opsturen vind ik prima. Mail me anders ff je adresgegevens dan zal ik kijken wat verzending kost. Dan kunnen we wat mij betreft de boel verder regelen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:33 schreef magicjapie het volgende:
Sorry dat ik niet kon reageren, want op mijn stage kon ik niet op fok en thuis lag mijn internet plat...
Toch maar opsturen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |