Hierop zijn twee reacties mogelijk. Natuurlijk is het niet 'menselijk' om dit uit te voeren. Maar de bovengenoemde problemen kunnen wel de ondergang van de mensheid betekenen. Liefdadigheid (as we know it) kills, oftewel verstand op nul en uitvoerenquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:38 schreef siekman het volgende:
Ik stel voor dat we nu er vogelgriep is ,dat we alle zieke kippen opsturen naar afrika .
wij zijn de zieke kippen kwijt en hun hebben lekker te eten
uiteindelijk worden alle problemen opgelost![]()
Geen aidsremmers die kant op sturen, dat helpt ook nog! scheelt ook weer geld waardoor de energie belasting naar beneden kan! 2 vliegen in 1 klap!quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:56 schreef nyny83 het volgende:
Als we nou gewoon het hongerprobleem niet oplossen, lost het zichzelf toch ook op? Dan hoeven we ook geen kippen te sturen.
Hey...Dan niet vergeten zwarten te blokkeren bij de grens hequote:Op woensdag 22 februari 2006 12:00 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Geen aidsremmers die kant op sturen, dat helpt ook nog! scheelt ook weer geld waardoor de energie belasting naar beneden kan! 2 vliegen in 1 klap!
jij maakt makkelijk vrienden of niet...quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:10 schreef Luukzor het volgende:
Ik zeg helft van je inkomen doneren onder het motto eerlijk zullen we alles delen
ik verwacht wel dat het wederzijds isquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:11 schreef Quistis het volgende:
jij maakt makkelijk vrienden of niet...![]()
De helft voor jezelf houden en de rest met een heel continent delen? Krent.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:10 schreef Luukzor het volgende:
Ik zeg helft van je inkomen doneren onder het motto eerlijk zullen we alles delen
Als ze immuun worden kunnen wij daar weer mooi vaccinaties van laten maken. Als het supernegers worden dan...quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:32 schreef Mastertje het volgende:
Straks worden ze immuum en sterven wij allemaal of muteren ze in supernegers
maar straks is het gebonden aan de pigmentering van de huid!quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:52 schreef Gebs het volgende:
[..]
Als ze immuun worden kunnen wij daar weer mooi vaccinaties van laten maken. Als het supernegers worden dan...
zullen we dat gewoon buiten beschouwing laten?quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:01 schreef Mastertje het volgende:
[..]
maar straks is het gebonden aan de pigmentering van de huid!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |