Damn, wat een randdebiel,quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:04 schreef deliberator het volgende:
* deliberator meld zich.
Dat filmpje waarin hij flipt als die game niet start
Dit filmpje dus![]()
[afbeelding]
OP ff aanpassen?quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:04 schreef deliberator het volgende:
* deliberator meld zich.
Dat filmpje waarin hij flipt als die game niet start
Dit filmpje dus![]()
[afbeelding]
Volgens mij zijn al zijn filmpjes te downloaden via de sites die ik in de OP heb gezet.quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:15 schreef deliberator het volgende:
[..]
OP ff aanpassen?
Nog een link
Duitse Top Rapper![]()
schijnt toch echt te zijnquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:28 schreef JanaX het volgende:
maar is dit nu allemaal gespeeld? bedoel wtf dat filmpje met die pc en dat spelletje is echt sick. die gast zit daar te krijsen/schelden alsof het hitler is :/
tja.. zeker weten doe je 't nooit.quote:
hij heeft op deze manier elke week een nieuw toetsenboard nodigquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:36 schreef JanaX het volgende:
dat stukje dat hij zijn esc knop kwijt is is zo briljant*krijs krijs mep mep* *stilte* *zoekt knopje* *krijs krijs mep mep*
Rüüüüüüüstig.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:42 schreef Mastertje het volgende:
ALLE LINKS IN DIT TOPIC ZUIGEN!!!!!!!!!!!!!!!
ik word gek van popups en download sites waar je 6423 seconden moet wachten en dan zo'n onleesbare code in moet voeren welke het vervolgens niet doet @#_(*@#$!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |