hoe halen ze t toch in hun hoofd hé...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:34 schreef Ofyles2 het volgende:
Gavin Grant (Gillingham), zit nu een levenslange gevangenisstraf uit voor moord.
René Osei Kofiquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ajax kan nu bij de lange lijst van criminelen ook een vuurwapen gek uit Ghana toevoegen
bij ajax werken ze volgens het principe als je criminelen in het bestuur hebt graag ook op het veldquote:
Iedere voorzitter van Ajax die niet van Praag heetquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:13 schreef Ofyles2 het volgende:
Technisch personeel:
RIk van der Boog
Jorien van den Herik
Guus Hiddink
En vergeet Fons Spooren van PSV niet, pubertjes neuken in een park en ze en passant met hiv besmetten.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Iedere voorzitter van Ajax die niet van Praag heet
beetje oud (2008), maar nog niet genoemd.quote:Koen van der Biezen en Niki Mäenpaa zijn zaterdagnacht door de politie opgepakt. De spelers van FC Den Bosch brachten de nacht door op het politiebureau.
Aanleiding was een voorval met de vriendin van doelman Mäenpää. Agenten zagen haar op straat plassen in de binnenstad van Den Bosch, maar zij kon zich niet legitimeren en werd daarom meegenomen. Mäenpää ging daarop ook in het politiebusje zitten en luisterde niet naar de politie die herhaaldelijk vroeg uit te stappen. Daarop werd pepperspray gebruikt.
Ook Koen van der Biezen (foto) bemoeide zich met het voorval. Hij beledigde een agent en moest mee naar het bureau. "Wij willen daar natuurlijk niet mee geassocieerd en geconfronteerd worden", zegt manager voetbalzaken Fred van der Hoorn in BN/De Stem. "Zeker niet in de voorbereiding op het nieuwe seizoen, waar de arbeids-rustverhouding erg belangrijk is. Wij hebben Niki en Koen daarop aangesproken, omdat ze een voorbeeldfunctie hebben. De consequenties zijn voor beide heren, die hebben ze geaccepteerd. Wat die consequenties zijn, houden we binnenskamers."
Rik van den Boog is een crimineel omdat? Hij heeft een civiele zaak op alle punten gewonnen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:13 schreef Ofyles2 het volgende:
Technisch personeel:
RIk van der Boog
Jorien van den Herik
Guus Hiddink
quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Echt een schatje en van onbesproken gedrag
Ja, uitstekende argumenten. Hoe kan ik daar nou in godsnaam op reageren, inderdaad. Geef nou eens aan waarom Rik van den Boog een crimineel is? Is hij ooit voor een strafbaar feit veroordeeld? Heeft hij ooit aantoonbaar strafbare feiten gepleegd?quote:Op zaterdag 25 december 2010 03:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Persoonlijk worden doe je inderdaad als je uitgeluld bent.
Herhaling van zetten
DAM is het neukertje van Fonsie S.quote:Op zaterdag 25 december 2010 03:18 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Ja, uitstekende argumenten. Hoe kan ik daar nou in godsnaam op reageren, inderdaad. Geef nou eens aan waarom Rik van den Boog een crimineel is? Is hij ooit voor een strafbaar feit veroordeeld? Heeft hij ooit aantoonbaar strafbare feiten gepleegd?
Oud nieuws hoor. DAM denkt nog met genoegen terug aan die tijd dat ie er bij Fons S. aan mocht slobberen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 04:37 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
DAM is het neukertje van Fonsie S.
Ik zei toch al, van onbesproken gedragquote:Op zaterdag 25 december 2010 03:18 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Ja, uitstekende argumenten. Hoe kan ik daar nou in godsnaam op reageren, inderdaad. Geef nou eens aan waarom Rik van den Boog een crimineel is? Is hij ooit voor een strafbaar feit veroordeeld? Heeft hij ooit aantoonbaar strafbare feiten gepleegd?
Dan zijn we het eens.quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik zei toch al, van onbesproken gedrag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |