Wat maakt het uit zolang harold maar geen soa oploopt Waardoor z,n pielemuis eraf valt is er toch niks aan handquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:47 schreef -Sandstorm- het volgende:
Kijken wat de politie ervan zegt ! Je hebt sex gehad met minderjarigen![]()
Ja, want als die clips niet worden uitgezonden, komt niemand op het idee. Zelfs columnisten niet.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:09 schreef RM-rf het volgende: [..]
klopt, het is het gebrek aan censuur op MTV dat dit soort zaken mogelijk maakt
Al een tijdje niet meer geneukt, zeker?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:30 schreef Kered het volgende:
[..]
Ja, want als die clips niet worden uitgezonden, komt niemand op het idee. Zelfs columnisten niet.
Zoals mijn eerdere post aantoonde dat de figurerende namen ook uit een dergelijke clip afkomstig waren.
Dus dan kun je het niet eens zijn, met je ongefundeerde mening die niet weg neemt dat ik gelijk heb.![]()
ANders begrijp je eventjes wat bedoeld wordt met deze column.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:17 schreef TrySin het volgende:
kneus
Wat verdiende ze daar? kan ik er alvast rekening mee houdenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:13 schreef Molluck het volgende:
Mijn zusje is net ontslagen van haar oppasbaantje, ik zal dit topic 'per ongeluk' open laten staan, Herald.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:22 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
ANders begrijp je eventjes wat bedoeld wordt met deze collum..
Hahahahaquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ah, vandaar moest ik een paar negerinnen-namen noemen.
Geedit.quote:
ja, tot in d'r reet. Pittige tante hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 03:12 schreef Dagonet het volgende:
De hamvraag voor deel 2, had ze schaamhaar?
Hahaquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:36 schreef DaFan het volgende:
Ja leuk
Zit alleen een grove grammaticafout in. Maar dat mag de pret niet drukken, alsof die kleintjes al kunnen lezen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |