Inderdaad, waar blijft deel 2?quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:51 schreef Equinix het volgende:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:43 schreef Pony-Lover het volgende:
je bent trouwens vergeten haar te slaan
LOL!ashafgafhaggquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ah, vandaar moest ik een paar negerinnen-namen noemen.
dìt verhaal?quote:Op woensdag 22 februari 2006 02:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat heeft ie jaren geleden al gedaan.
Nee, columns posten op de FP.quote:Op woensdag 22 februari 2006 02:16 schreef petre86 het volgende:
[..]
dìt verhaal?
waarom heeft fok dan niet de primeur?
Ja op die leeftijd vaak wel ja.quote:Op woensdag 22 februari 2006 02:11 schreef Pony-Lover het volgende:
beugel!!
pwnd!quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:12 schreef Herald het volgende:
Ze roept de andere twee meisjes erbij en introduceert ze “dit is mijn beste vriendin Sherelle, en dat is mijn zusje Shaneequa”
Ze vertelt dat zij en haar vriendin 15 zijn en het zusje 13.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:43 schreef Pony-Lover het volgende:
je bent trouwens vergeten haar te slaan
quote:Op woensdag 22 februari 2006 02:11 schreef Pony-Lover het volgende:
Er zullen in de toekomst ook geen mensen meer voor verkrachting worden veroordeeld.
Rechter: Wat u heeft gedaan kan echt niet door de beugel!!
Gedaagde: Maar ik had haar toch gekocht!!
Dat is irrelevant, hij kwam tenslotte alleen voor een pijpbeurt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 03:12 schreef Dagonet het volgende:
De hamvraag voor deel 2, had ze schaamhaar?
De slotconclusiequote:Op woensdag 22 februari 2006 01:12 schreef Herald het volgende:
Genietend van de pijpbeurt vraag ik “waarom draag je geen string?” Ze houdt op met zuigen en kijkt me raar aan. “Ben je gek man? Die mag ik niet dragen van mijn moeder!”
Grappig Herald. Dergelijke stukjes moet je maar vaker schrijven!quote:Uiteraard ga ik voor de jongste...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |