abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35353329
het is misschien dan wel nie positief.
maar dat interseert me nie egt veel meer .
het draait in deze wereld toch alleen maar wie de meeste macht en /of geld heeft.
bijvoorbeeld :
je bent in de ogen van anderen geboren om kansloos te zijn in deze wereld .
en je bent dan ook nog eens ongewild door je ouder dat laten ze dan weten door je gelijk naar je geboorte af te staan en maar te dumpen in een in ternaat (weeshuis).
je word gevorm door dat leven .
een stel zieleknijper beoordeeld dan dat je niet tehanteren bent en om dat er geen plaats in een een normalen opvang word je dan "tijdelijk" in een jeugt gevangenis gezet .
dat tijdelijk duurt dan z'n 4 jaar en dan besluit de overhied die de vogedij heeft dat je teduur word of een of anderen rot smoes om van je af tekomen .
je bent 16 en word daarom maar op kamertraining gedumt zo als hun dat dan noemen .
nou egt kamertraining is het nie ze komen een keer in de week kijken hoe het met je gaat en als je goed zegt terwijl dat eigenlijk niet zo is dan gaan ze weer .
je word 18 jaar en val niet meer on der justie je word gefeliciteert dat je egt op eigen benen kan staan .
maar dat kan je eigelijk niet ,
want het enige wat je in leven hebt gezien mensen die je niet willen .
maar goed je probeert het te redden in deze harde werld .
je hebt geen diploma want daar heeft je hooft egt niet naar gestaan in de jaren dat de kans kreeg.
nu ben ik 25 en ik heb al die jaren mijn hoofd boven water geprobeert te houden .
door zowel goede als slechte dingen te doen .
ik ben nu al een jaar of 2 op het goede pat zoals ze dat noemen.
maar is dat wel egt zo.
ik krijg geen baan en als ik de overheid vraag om een opleiding.
dan word er gezegt dat er geen geld voor is of dat ik maar gewoon aan het werk moet gaan en moet hopen dat er ooit een bedrijf die in mij wil invessteren .
maar als die kijken naar mijn verleden zien dat ik vast heb gezeten en als ik dan zeg dat het niet is omdat een misdrijf ben begaan dan lachen ze me uit en zeggen ze: dat zeggen ze allemaal .
dezewereld is kansloos en duft niet de waarheid onder ogen te zien.
en hoe ik dat ook maar prbeer duidelijk temaken het komt maar nie over .
en doen of ze doof zijn .
ik denk dat het alleen kan als het telaat is of als er iets erg gebeurt.
pi_35354230
Tja tis helaas niet altijd feest nee

En bij sommige wordt dat het helemaal niet meer

Ach, zolang je maar gezond bent toch
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
pi_35354775
sterkte
If you are searching, lost is where you will find me.
pi_35355406
Tja, in mijn tijd had je nog het leger .....
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
pi_35355443
Leer ten eerste eens typen ontzettende kansloze vmbo'er. Ten tweede moet je je gewoon niet zo aanstellen en niet het slachtoffer uit gaan hangen. Ga jezelf bijvoorbeeld nuttig maken door het parkje te harken waar ik elke ochtend met m'n dure bolide langs rij.

Ik zeg oet morn, en je weet de trein te vinden hé?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_35355762
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 05:21 schreef Fillipe het volgende:
ontzettende kansloze vmbo'er.
Ehh...
  woensdag 22 februari 2006 @ 08:05:05 #7
62913 Blik
The one and Only!
pi_35355812
Kansloos

alleen de spellingsfouten al
pi_35355832
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 05:21 schreef Fillipe het volgende:
Leer ten eerste eens typen ontzettende kansloze vmbo'er. Ten tweede moet je je gewoon niet zo aanstellen en niet het slachtoffer uit gaan hangen. Ga jezelf bijvoorbeeld nuttig maken door het parkje te harken waar ik elke ochtend met m'n dure bolide langs rij.

Ik zeg oet morn, en je weet de trein te vinden hé?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat gemeen van je!
Nee hoor, briljante post
  woensdag 22 februari 2006 @ 08:28:13 #9
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_35355973
ow.. een slotje in m'n aT
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_35356019
Wat doet een kansloze met 'n betaald emailadres?
pi_35356084
ik zeg het niet snel , maar de OP is zó ontzettend warrig geschreven vol met spelfouten dat ik halverwege gestopt ben met lezen.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_35356748
Waarom zou een bedrijf kijken naar je verleden? Een bedrijf kan alleen maar kijken naar je verleden voor zover je daar zelf je mond over open doet..
  Licht Ontvlambaar woensdag 22 februari 2006 @ 09:50:24 #13
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_35357199
In mijn ogen past dit verhaal niet zo goed in WGR, misschien dat het in R&P beter tot zijn recht komt. Maar dan zou ik als ik jou was toch even iets meer aandacht aan de OP besteden. Op deze manier gaat het niet werken...

Dus, bedenk je even wat je graag wilt met je topic... Ofwel een discussie starten over het systeem, ofwel over jouw persoonlijke situatie. En schrijf daar een heldere, van leestekens voorziene OP bij.

Deze gaat in elk geval dicht...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')