Overheen gelezenquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
op de vraag of ik in Appelscha ben
H5N1quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
op de vraag of ik in Appelscha ben
Iet te ver fietsen. Ik ie wel een gouden Toyota in de strata staan, even kijken van ichtbij of ie nog steeds fotowardig isquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:38 schreef lipje het volgende:
er staat hier nog een mooie chevrolet met blauwe lampen
Toyotaquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Iet te ver fietsen. Ik ie wel een gouden Toyota in de strata staan, even kijken van ichtbij of ie nog steeds fotowardig isen daarna vene naar STiens, kijken of er nog een leuke trekker stata bij een van de CNH dealers of zo
tot later PTASC-vrindjes
![]()
wat voor 1 was het danquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:46 schreef Alexxxxx het volgende:
De Toyota niet op de foto gezet. Slecht onderhouden
VErder viel het ook aardig tegen, ik heb dinge op de foto gezet waarvan ik zeker weet dat sommige menen ervan uit hun dak gaan (truke, BE-oplegger), maar mij boeien ze niet zo. Wel twee oude bekenden gezein in t dorp
huh!quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:50 schreef Alexxxxx het volgende:
carina II hAtchback, goudkleurig
euh, dit heeft niets met PTA te maken hoor!quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:52 schreef Alexxxxx het volgende:
PNG weet meer dan je denktEen van de betere PTA users, imho.
ja dan wel, daar kan geen enkele auto tegen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:53 schreef Alexxxxx het volgende:
een type 2. Mja, slecht onderhoud makat niet uit, maar ik zou toch eens de schadeexpert bezoeken als je een notoire paaltjesrijder bent...
ik ga het vanmiddag meteen proberen!!quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:55 schreef Alexxxxx het volgende:nou ja, weer wat geleerd
Straks weer een topic in FB dat er uit een geldwagentopic wat berichten verwijderd meoetn worden omdat er iets teveel verteld is
O RLY?quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik ga het vanmiddag meteen proberen!!
met dank aan PNG
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |