Bij de TT dacht ik er gelijk aan.quote:
woensel westquote:
Santéquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:36 schreef Supervisor20 het volgende:
Cafe sante? je lekker klem,zuipen![]()
stratumseind
sta net op ja dus let niet op de spellingquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:36 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Santé![]()
Als je s middags wil gaan zuipen kun je beter niet naar Stratumseind gaan. Gewoon ergens op de markt een verwarmd terras zoeken en je klem zuipen.
Ik bedoel dat het een ontzettend kut café is.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:38 schreef Supervisor20 het volgende:
[..]
sta net op ja dus let niet op de spelling![]()
![]()
Ja santé is ook altijd leuk!!!quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:36 schreef Supervisor20 het volgende:
Cafe sante? je lekker klem,zuipen![]()
stratumseind
Santé is voor boeren en mensen die niet uit Eindhoven komen en geen flauw idee hebben waar ze moeten zijn.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:52 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Ja santé is ook altijd leuk!!!
![]()
Terrasje in Eindhoven is veelste duur met te chagerijnig personeel!
Blue Parrot en Santé is zelfde laken in pak. Idioten die de Blue Parrot ontgroeid zijn gaan naar de Santé ja.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:55 schreef Loontjah het volgende:
Haha gek he, dat ik daar allemaal Eindhovense vrienden heb zitten.... GEK HE !
Dat jij zo'n Blue Parrot typetje bent![]()
Tracé, puur of Royce zijn ook wel chill.quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:03 schreef T1andonly het volgende:
In eindhoven uitgaan is af en toe best relaxt...
De Thomas ofzo heet zo'n danscafé daardie's wel relaxt
en je noemt De Rechter niet eensquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:31 schreef NiekieW. het volgende:
[..]
Tracé, puur of Royce zijn ook wel chill.
En effenaarquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en je noemt De Rechter niet eens.
Ijsbaanquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:41 schreef Drasss het volgende:
Ik zit met de vraag of er nog iets te doen is voor een groep van 20 man. Als middag activiteit. Iemand misschien ideeën?
Gegroet
quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:16 schreef Ingridh007 het volgende:
Niets te beleven in Eindhoven hoor, ik zou het niet doen
Als je graag naar hockeywijven kijkt dan ga je naar de Royce. Een tegenprestatie is wel dat ze daar Amstel schenkenquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:31 schreef NiekieW. het volgende:
[..]
Exact!quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:31 schreef NiekieW. het volgende:
[..]
Rechter ben ik te jong voorquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en je noemt De Rechter niet eens.
Daar ben je denk ik ook te jong voor. Ik weet niet wat de leeftijd is die ze hanteren maar er komen niet zoveel jongens van jou leeftijd.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:49 schreef NiekieW. het volgende:
[..]
Rechter ben ik te jong voordus kom ik neit binnen, en effenaar zal ik zeker eens proberen
21+quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:21 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Daar ben je denk ik ook te jong voor. Ik weet niet wat de leeftijd is die ze hanteren maar er komen niet zoveel jongens van jou leeftijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |