quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar komt je schatje vandaan Hond? Cat
Aan zo iemand zal je vast wel iets hebbenquote:ik heb het ontdekt, weg uit dit rot land!
ben 2 jaar bezig met mijn vrouw en zoon naar holand te halen
ik las dat als ik daar ingeschrefen ben zij gelijk hier heen mag komen kan weer herenigt
worden.
ben erg gelukig met deze op losing komt er eidelijk schot in de zaak ! en ik ben van mening
dat verdonk moet af treden ik hoop dat zij giganties op haar bek gaat!
zij scijt mij van mij vrouw en zoon van mij! ik heb echt ales gadaan om haar hier heen te krijgen
maar het was ook presies in de tijd dat verdonk de IND hat in gestelt om ales beter af te handelen.
ik had geen geluk! dit komt gewoon doordat mensen hier het verpest hebben voor de Goede!!
nou de groeten Bantes[/spoiler][/list][/acronym][;][/google]
hahaha, ja, net zoals op fok heb je er users van elk kaliber zittenquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Aan zo iemand zal je vast wel iets hebben
dan is er duitsland nogquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:50 schreef __Saviour__ het volgende:
België en Nederland willen gaan samenwerken om die verkorte route onmogelijk te maken, zoiets was laatst toch in het nieuws.
Die poster is vast niet geslaagd voor zijn examen Nederlands.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Aan zo iemand zal je vast wel iets hebben
Laten we het hopen, dan kunnen we dit soort wanpraktijken zo snel mogelijk stoppen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:50 schreef __Saviour__ het volgende:
België en Nederland willen gaan samenwerken om die verkorte route onmogelijk te maken, zoiets was laatst toch in het nieuws.
Goeie bijdrage, ruim 3 jaar na de laatste postquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die poster is vast niet geslaagd voor zijn examen Nederlands.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |