Laat ik beginnen bij het begin. Wij hebben vlak bij ons in de straat een tulpenbedrijf staan, waar mensen uit Polen werken. Zij lopen dagelijks langs ons huis om lopend naar de LIDL te gaan, of andere Poolse mensen op te zoeken, die bij andere bedrijven werken. Zondag liepen er ook 2 Poolse vrouwen langs (er zat een half uur tijdsverschil tussen), waarvan er 1 met een camera. Ze filmde eerst een weiland tegenover mijn huis en vervolgens begon ze zeer gluiperig mijn voortuin te filmen (waar zeer veel verschillendeplanten in staan). Nadat ik dit opmerkte ging ik met 2 vrienden vanuit het raam gebaren maken dat ze op moest rotten en dat deed ze dan ook naar verloop van tijd. Vervolgens kwam er weer een andere Poolse vrouw langslopen, die zeer langzaam langs ons huis liep en alsmaar naar de voortuin keek en vervolgens jaagde wij haar op dezelfde manier weg als haar voorganger. De volgende dag sprak ik 1 van mijn buren, die vertelde dat er in de hele straat hortentia's waren afgeknipt op het erf van bewoners..
Ze zei dat mensen dit doen, omdat er drugs mee kan worden gemaakt van verschillende de stoffen die in hortentia's voorkomen
![]()
Ik begon opeens al een zeer redelijk vermoeden te krijgen door wie dit zal zijn gedaan
Hier is nog een link die ik net over dit onderwerp vond:
http://www.boudicca.de/drugs5-nl.htm