yvonne is tof trouwens.quote:<BaajGuardian> ik vind dat er een pedofiele partij in de politiek moet komen
Nou, laat je gevoelens gaan, uit zequote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:28 schreef BaajGuardian het volgende:
het is juist erg belangrijk dat mensen hun ware ik kunnen tonen , naar buiten kunnen komen met het feit dat ze warmte voelen bij een naakt 13 jarig lichaampje.
zulle...
ik ook, daarom vind ik met mijn ervaring dat we erover moeten praten.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:27 schreef Xebber het volgende:
*Meld
Officieel was ik 7 jaar geleden een pedofiel!![]()
wie ben jij newbiequote:
Newbie.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
wie ben jij newbie
ben je pedo?
Ik ook, misschien ligt het daar aan.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:10 schreef BaajGuardian het volgende:
dinsdag 29 maart 2005 @ 11:23
jou registreer datum =(
ik heb onderhand al 3 accounts versleten trouwens.
ik ben tog vet pedo men , dat weet je tog...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:11 schreef most_wanted het volgende:
BaajGuardian is eng, dat lijkt me nou echt een pedo.![]()
Je zit er niet mee, maar je gooit mijn PM en die van Fe2O3 vol met geklaag en gescheld.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:41 schreef BaajGuardian het volgende:
och alsof het mij wat interreseert dat breuls en Fe203 zieligie selectief bannende mongolide figuurtjes zijn, ik zit er niet mee dat ik uit #fok gegooid word, ben het gewend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |