le-zenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:23 schreef Chr1st1aan het volgende:
en jij bleef ook maar gewoon zitten uiteraard
quote:Maar dan nu het volgende ik stond dus in bovengenoemde bus bij de achterdeur
quote:
Kheb alcohol op ik hoef niet goed te lezen jaquote:
Is begrijpend lezen afgeschaft op het VMBO ofzo?!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:12 schreef Razor21 het volgende:
Maar dan nu het volgende ik stond dus in bovengenoemde bus
Noob,quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:15 schreef R_ON het volgende:
Ik heb daar ook altijd een hekel aan om op te staan voor zo'n graftak Ik ben beschaafd en sta wel altijd netjes op voor die oude mensen in de bus. Zij kunnen al de hele dag op hun luie reet zitten.
(goh, goh, R_ON, houd je een beetje in. Zo stoer is dat niet).
lezen ZELF is niet eens meer een vak geloof ikquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:25 schreef Solopeople het volgende:
[..]
Is begrijpend lezen afgeschaft op het VMBO ofzo?!
Die Chinees had het toch ook kunnen vragenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:25 schreef crackhead het volgende:
En wie heb jij even aangesproken of hij/zij op wou staan?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:26 schreef splendor het volgende:
Ik kan nu eenmaal niet staand snaken.![]()
Je moest eens weten hoeveel bejaarden ik al aan de kant heb moeten duwen om dat plekje te bemachtigen.![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:24 schreef baNEEL het volgende:
Ik zie in je verhaal nergens staan dat hij op jouw plaats mocht zitten.
Je scheet dus eigenlijk al in je broek bij het idee dat je iemand zou moeten aanspreken?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:26 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Die Chinees had het toch ook kunnen vragen![]()
Nee heb er wel over nagedacht , maar wist al precies hoe er gereageerd zou worden aan het type mens te zien in de bus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |