Goldtops zijn te gek, mits uitgerust met P90's!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:03 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Ik wil em ook wel kwijt, maar had em aangehaald omdat mijn Ibanez krom bleek te zijn. En je hebt voor de band toch wel een goede gitaar nodig. Maar nu ik geen band meer heb [drummer opgestapt] kan die denk ik ook wel weer weg...
Was uitgerust met P90's totaal neit mijn gitaar.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:06 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Goldtops zijn te gek, mits uitgerust met P90's!![]()
Da's waar ook, die had je een flinke tijd terug.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:08 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Was uitgerust met P90's totaal neit mijn gitaar.
Ik moet sowieso geen Les Paul meer..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:10 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Da's waar ook, die had je een flinke tijd terug.
Nou, voor een Epi met P90's zou ik mijn Epi met humbuckers zo inruilen...![]()
Wow, niet verkeerd!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:47 schreef Prep2Fight het volgende:
Om precies te zijn heb ik deze:
[afbeelding]
De Ibanez AF85
Zeker niet verkeerd!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:15 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Wow, niet verkeerd!![]()
Zo een ga ik ook eens proberen als ik weer eens bij de gitarenverkoperman ben.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:13 schreef Desensitized het volgende:
Wat denken jullie dat een in perfecte staat verkerende Marshall MG-100 HDFX half-stack [top+buikkast] nog op kan leveren??
Specifications:
* Twin footswitchable channels - Clean & Overdrive
* 2 modes on each channel - Clean/Crunch on Clean and OD1/OD2 on Overdrive
* Independent tone controls for Bass, Middle & Treble on each channel
* Contour Control for dramatic mid sweep and 'scooping'
* Emulated Line Out jack and Headphone jack
* CD input which allows you to play along to your favourite discs
* Built-in Digital Effects - Chorus/Delay, Chorus, Flange and Delay
* Separate Digital Reverb with level control
* Parallel Effects Loop with mix control
* Master Volume
* FDD (Frequency Dependent Damping)
* Supplied 2-way footswitch (Clean/Overdrive, DFX on/off)
Dus top en één cabinet [de schuine].
Ik zit net even op de site van Ibanez te kijken. Jammer dat de mooiste Artcores allemaal geen Bigsby hebben. Die met Bigsby zijn allemaal egaal gekleurd.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:16 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Zeker niet verkeerd!
Bij dirk witte in a'dam hebben/hadden ze hele mooie staan (daar had ik deze ook vandaan)
Ik zat net ook te kijken.. allemaal nieuwe modellen.. mijn model zit er ook niet meer tussenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:23 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Ik zit net even op de site van Ibanez te kijken. Jammer dat de mooiste Artcores allemaal geen Bigsby hebben. Die met Bigsby zijn allemaal egaal gekleurd.![]()
Hoelang heb je em al? Nieuw heb ik em voor ¤699,00 gevonden.. Ik heb werkelijk geen verstand van versterkers eigelijkquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:13 schreef Desensitized het volgende:
Wat denken jullie dat een in perfecte staat verkerende Marshall MG-100 HDFX half-stack [top+buikkast] nog op kan leveren??
Specifications:
* Twin footswitchable channels - Clean & Overdrive
* 2 modes on each channel - Clean/Crunch on Clean and OD1/OD2 on Overdrive
* Independent tone controls for Bass, Middle & Treble on each channel
* Contour Control for dramatic mid sweep and 'scooping'
* Emulated Line Out jack and Headphone jack
* CD input which allows you to play along to your favourite discs
* Built-in Digital Effects - Chorus/Delay, Chorus, Flange and Delay
* Separate Digital Reverb with level control
* Parallel Effects Loop with mix control
* Master Volume
* FDD (Frequency Dependent Damping)
* Supplied 2-way footswitch (Clean/Overdrive, DFX on/off)
Dus top en één cabinet [de schuine].
Er stond één hele mooie tussen (ook egaal): Metallic grijs met zwarte hardwarequote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:23 schreef BUG80 het volgende:
Ik zit net even op de site van Ibanez te kijken. Jammer dat de mooiste Artcores allemaal geen Bigsby hebben. Die met Bigsby zijn allemaal egaal gekleurd.![]()
Ja maar voor die prijs raak je em na 1.5 jaar niet meer kwijt denk ikquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:29 schreef Desensitized het volgende:
Heb er nieuw ook 700 voor betaaldIn die staat is hij nog, alleen maar op de oefenzolder gestaan.
Denk ongeveer anderhalf jaar...
ik heb hem ook gehad!! transistorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:13 schreef Desensitized het volgende:
top met 2 rechte kasten is dikke onzin, staat alleen stoer!!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:39 schreef Desensitized het volgende:
Nee, had ik wel doorHad hem zelf ook op ongeveer 500 euro. Nu ik geen band meer heb kan ik de zooi net zo goed verkopen
Maar ja je weet nooit...
Wil em op zich ook wel ruilen tegen een Ibanez TB100H stack, ook wel vet. Dan wel een top met 2 rechte kasten.
kammeraad van me heeft een peavey 5150, is wel echt een top versterker!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:55 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Ik heb iets met Peavey Versterkers
Ik begon op een Blaser 158 en stapte over op een Bandit 112 (onder tijdsdruk)
ik heb nu mn oog op de JSX topkast
[afbeelding]
maar ik ben daar niet echt onbevooroordeeld in![]()
Voor een tele is een setje 11 of 12 wel fijn, maakt het geluid wat vetter!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:02 schreef Jorikjet het volgende:
mij lijkt een mesa boogie wel iets... mooie clean, mooie overdrive, en harde scheur. kun je veel verschillende dingen mee spelen lijkt me zo. heb er alleen nog nooit op gespeeld aangezien ze zulke versterkers nergens verkopen hier in de buurt
en ff vraagje, ik las ergens dat dikkere snaren op telecasters wel mooi klinkt. wat raden jullie me aan om te proberen? Nu ligt er 10-46 op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |