Welquote:
Pimp of niet.. wel Rock&Rollquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:22 schreef TeleluvR het volgende:
Big Pimpin'!
Ik heb ze allemaal overwogen, maar toch ben ik bij deze uitgekomen... Ik ben niet zo van de humbuckers en bovendien vind ik dat goud te pimp...
Chet Atkins Tennessean...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:23 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Welke heb jij dan eigenlijk :&
Nou ja, ik mis dat goud niet, en ik vind die oude bruine kleur waanzinnig (George Harrison!)quote:
Uhu, goud of niet.. dat maakt mij niet echt uit eigenlijk. En het doet me denken aan Brian Setzerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:28 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nou ja, ik mis dat goud niet, en ik vind die oude bruine kleur waanzinnig (George Harrison!)
Bespeelbaarheid is echt waanzinnig, in mijn ogen veel beter dan welke Gibson dan ook!
Hoe je het voor elkaar krijgt weet ik niet, maar hij lijkt wel erg op de mijne!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:14 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik help je wel ff
[afbeelding]
hijs wel mooi, maar die van tele is mooier!!
Ja er zijn goedkopere.. hier in Hoorn hebben ze gretsches vanaf 700,-quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:46 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Ik heb nog nooit een gretsch in mn handen gehad... Deze Ibanez speelde wel erg lekker, maar ik heb geen vergelijkingsmateriaal in dit soort gitaren.
Zijn er eigenlijk goedkope versies van Gretsch gitaren (van het merk zelf) of is het allemaal gewoon top kwaliteit?
Ja tuurlijk..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:50 schreef Desensitized het volgende:
Laats op een Gretsch gespeeld van 4000 euro![]()
Hele ervaring als je het vergelijkt met je Ibanez GRG 170![]()
Made in Korea en kwalitatief niet beter dan een epi of ibanez.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:47 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Ja er zijn goedkopere.. hier in Hoorn hebben ze gretsches vanaf 700,-
In Hoorn (bij Mels) hebben ze ook echte gretsches en daar mag je best idd een paar 1000 euro voor neerleggenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:51 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Made in Korea en kwalitatief niet beter dan een epi of ibanez.
Leuk voor de naam op de kop, maar met dat budget zou ik echt zo'n Ibanez kopen.
Hahaquote:
uhu.. niet normaal hé!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:54 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Haha![]()
We waren even bij een rock 'n roller een 2e hands gitaar aan het ophalen, dus wij mee naar zijn oefenhok, hing die dikke Gretsch aan de muur. Normaal gewend om gewoon lekker te raggen en rammen op mijn Ibanezje. Dus speelde even heel voorzichtig wat akkoorden, vroeg ik zo, wat kost zoiets nou? 4000 euro zei de beste man.![]()
![]()
Uhhhhh alstublieft, hang maar weer terug
Ik heb een Epiphone LP goldtop weggedaan.. vind het maar niksquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:58 schreef Desensitized het volgende:
Ja inderdaad. Klinken ook erg lekker, zeker via mijn 100 watt Marshall half-stackje![]()
Heb ook een Epiphone Les Paul, maar die speelt ook lang zou fijn niet...
Ik wil em ook wel kwijt, maar had em aangehaald omdat mijn Ibanez krom bleek te zijn. En je hebt voor de band toch wel een goede gitaar nodig. Maar nu ik geen band meer heb [drummer opgestapt] kan die denk ik ook wel weer weg...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:01 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Ik heb een Epiphone LP goldtop weggedaan.. vind het maar niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |