Wat kost nou zoiets dan? ik kan niet echt veel vinden via googlequote:Op donderdag 23 februari 2006 14:20 schreef Hammet het volgende:
Ik wil deze op mn strat
[afbeelding]
Maar ik kom hier en daar wat prijzen tegen, en die zijn hoger dan ik had gedacht
voor zover ik weet en ik ervaring heb is de GIO afdeling van Ibanez best brak...quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat kost dat dingetje?![]()
Hij is zeker mooi![]()
![]()
Linkje: http://www.ibanez.ru/gear_el_guitar/big/GRX170GP-1R-02.jpg
Op enkele websites van airbrushers kwam teksten tegen als 'een mooie airbrush heb je al vanaf zo'n ¤175,-'.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat kost nou zoiets dan? ik kan niet echt veel vinden via google
RGT 42DX ¤749,-quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Het liefst zoéén:
[afbeelding]..maar die zal denk ik niet te betalen zijn![]()
nicequote:Op donderdag 23 februari 2006 16:30 schreef Hammet het volgende:
Ff wat gephotoshopt
[[url=http://img37.imagevenue.com/loc296/th_08576_jimi_strat.jpg]afbeelding][/URL]
Thank you, ik spaar wel voor een anderequote:Op donderdag 23 februari 2006 15:39 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
RGT 42DX ¤749,-
maar ik denk dat je daar best nog 100 vanaf kan krijgen of een mooie koffer erbij kan scoren
waar ben je naar opzoek? en wat is je budget?quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Thank you, ik spaar wel voor een andere
Ik heb op dit moment nog geen budget, maar in de vakantie (de grote vak. dus) ga ik flink werken en daarna wil ik dus een nieuwe gitaar.. Waar ik naar zoek is een gitaar waar ik zowel flink metal mee kan maken maar ook R.E.M achtige muziek... Een goeie allrounder dusquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:17 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
waar ben je naar opzoek? en wat is je budget?
Da's een vrij breed geluidenspectrum! Dan zou ik kiezen voor een Strat...quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment nog geen budget, maar in de vakantie (de grote vak. dus) ga ik flink werken en daarna wil ik dus een nieuwe gitaar.. Waar ik naar zoek is een gitaar waar ik zowel flink metal mee kan maken maar ook R.E.M achtige muziek... Een goeie allrounder dus
Tsja, ik denk dat er inderdaad heel veel gitaren zijn waarmee 't kan, maar ik heb nu een Stratmodel, maar die vind ik er zo "niet rockachtig" uitzien, ik denk meer aan een lekkere Ibanez ofzo, met van die lekker scherpe hoekenquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:51 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Da's een vrij breed geluidenspectrum! Dan zou ik kiezen voor een Strat...
dat wordt een gitaar + een paar pedalen denk ikquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment nog geen budget, maar in de vakantie (de grote vak. dus) ga ik flink werken en daarna wil ik dus een nieuwe gitaar.. Waar ik naar zoek is een gitaar waar ik zowel flink metal mee kan maken maar ook R.E.M achtige muziek... Een goeie allrounder dus
Tsja, laat ik eerst maar eens zorgen dat ik aan 't geld kom voordat ik überhaupt van m'n eerste gitaar over kan stappen naar een "grote mensen gitaar"quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:01 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
dat wordt een gitaar + een paar pedalen denk ik
als je niet teveel eisen aan je geluid stelt is het te doen denk ik, maar misschien is het slim je eerst op één van de twee stijlen te richten en daarvoor een gitaar te kopen
Met een Ibanez REM muziek? Moah misschien met de archtop modellen, maar niet met de metalgitaren... Of je moet met een buizenpedaaltje het geluid wat warmer maken.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja, ik denk dat er inderdaad heel veel gitaren zijn waarmee 't kan, maar ik heb nu een Stratmodel, maar die vind ik er zo "niet rockachtig" uitzien, ik denk meer aan een lekkere Ibanez ofzo, met van die lekker scherpe hoekenMet een grotere "rockuitstraling" dus
![]()
dit geeft weer aan waarom ik 't in de groep gooiquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:36 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Met een Ibanez REM muziek? Moah misschien met de archtop modellen, maar niet met de metalgitaren... Of je moet met een buizenpedaaltje het geluid wat warmer maken.
Die staat ook hoog op de 'nog te proberen' lijst, mooie gitaren!!!quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:24 schreef DuranK het volgende:
Ik snap trouwens niet wat iedereen hier zo mooi vind aan Ibanez gitaren? Ik vind ze veelste hoekig. Nee zo'n gitaartje
[afbeelding]
![]()
![]()
Ja, het kan natuurlijk wel, maar het is geen REM geluid. Door de piezo's (neem ik aan) van de Ibanez klinkt het net als een akoestische gitaar. REM heeft (in mijn optiek) een warm clean geluid. Misschien ben je nog beter af met de gitaar twee posts hierboven!quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
dit geeft weer aan waarom ik 't in de groep gooi
Ik dacht namelijk dat dat opzich clean wel goed kon![]()
Heb je misschien wat links?quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:15 schreef Hammet het volgende:
[..]
Op enkele websites van airbrushers kwam teksten tegen als 'een mooie airbrush heb je al vanaf zo'n ¤175,-'.
Maar ze zijn inderdaad niet al te informatief.
op dit tijdstip?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb je misschien wat links?![]()
Nee. Maar wel nog een uur laterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |