Telecasters zijn niet gay maar metrosexueelquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:12 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Met een ruige man als Jari achter een tele is de gayheid van zo'n ding gelijk weggewerkt.
Ben ik soms de enige die telecasters juist veeeeeel mannelijker vindt dan al die fijn afgeslepen ibanez-monsters met allerlei tierelantijntjes.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:40 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Telecasters zijn niet gay maar metrosexueel![]()
En TeleluvR, die Gretsch![]()
Ben het met je eens hoor!quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:36 schreef googoodoll het volgende:
[..]
Ben ik soms de enige die telecasters juist veeeeeel mannelijker vindt dan al die fijn afgeslepen ibanez-monsters met allerlei tierelantijntjes.
niks metroseksueels aan![]()
een telecaster is gewoon een ruw blok degelijkheidvoor de echte man
quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:36 schreef googoodoll het volgende:
...gewoon een ruw blok degelijkheidvoor de echte man
't is natuurlijk een kwestie van smaak...quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:36 schreef googoodoll het volgende:
[..]
Ben ik soms de enige die telecasters juist veeeeeel mannelijker vindt dan al die fijn afgeslepen ibanez-monsters met allerlei tierelantijntjes.
niks metroseksueels aan![]()
een telecaster is gewoon een ruw blok degelijkheidvoor de echte man
vind ik die van dezz mooier:quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:45 schreef NiteSpeed het volgende:
Bwoah, dit blijft toch wel de mooiste Gibson:
[afbeelding]
quote:
Ik heb een Ibanez GRX-170 die heel relaxed speelt en er ook wel op lijktquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het liefst zoéén:
[afbeelding]..maar die zal denk ik niet te betalen zijn![]()
* Even verliefd isquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:45 schreef NiteSpeed het volgende:
[afbeelding]
Nee die blauwe is mooierquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:53 schreef guitarist.nl het volgende:
vind ik die van dezz mooier:
PRSquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:09 schreef Even het volgende:
Vind de gitaar van de gitarist van 3 Doors Down het mooist.. PRS gitaar![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:45 schreef NiteSpeed het volgende:
[afbeelding]
Blijft inderdaad een van de mooiste gitaren:quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:31 schreef Jorikjet het volgende:
zo'n gibson black beauty is wel erg gaaf. (heeft syvgator volgens mij...)
quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:45 schreef NiteSpeed het volgende:
[afbeelding]
Wat kost dat dingetje?quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:07 schreef Even het volgende:
Ik heb een Ibanez GRX-170 die heel relaxed speelt en er ook wel op lijkt![]()
Of je resized m evenquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat kost dat dingetje?![]()
Hij is zeker mooi![]()
![]()
[afbeelding]
echt een standaard ibanez, ik vind hem niet zo superquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij is zeker mooi![]()
![]()
[afbeelding]
quote:
Mooie paintjob ja, die zou ik best eens op een echte gitaar willen zienquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij is zeker mooi![]()
![]()
Linkje: http://www.ibanez.ru/gear_el_guitar/big/GRX170GP-1R-02.jpg
Ik wil mn gitaar laten airbrushen maar ik weet niet waarquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mooie paintjob ja, die zou ik best eens op een echte gitaar willen zien.
Ik wil een cobra op m'n gitaar laten zettenquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:02 schreef Hammet het volgende:
[..]
Ik wil mn gitaar laten airbrushen maar ik weet niet waar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |