Tool komt naar Amsterdamquote:Op maandag 27 februari 2006 17:28 schreef Hammet het volgende:
[..]
En uitgerekend dit jaar heb ik niet zoveel geld meer
Ik wil ook graag naar Pinkpop maar zie nu dat dat Tool en RHCP ook op Werchter spelen. (net als Anouk, Placebo en Franz Ferdinand btw). Ik ben nog nooit naar pinkpop geweest dus misschien krijgt dat nu wel eens de voorkeur.
Tool, Franz Ferdinand en Placebo kan je jaar op elk festival dat jij noemt zien, en dat zijn ook zeker namen die ik wíl zien.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:05 schreef Fentoozler het volgende:
*ga even gauw al die metalbands ergens anders adoreren, of ga Jimi Hendrix adoreren*![]()
Ik weet niet wat je bedoelde gewoon geluid zachter zetten misschien ?!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:45 schreef Shedfire het volgende:
Ey, was mijn vraag dan zo crap?
Dan ga ik wel weer Rory Gallagher kijken
bij de gitaarwinkel hier in meppel hangt een Rory Gallagher custom shop signaturequote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:45 schreef Shedfire het volgende:
Ey, was mijn vraag dan zo crap?
Dan ga ik wel weer Rory Gallagher kijken
Gegeven dat de meeste dreadnoughts die ik tegenkom acoustisch zijn is dat wellicht geen optiequote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:49 schreef Even het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bedoelde gewoon geluid zachter zetten misschien ?!
Never heard of the damn thingquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gegeven dat de meeste dreadnoughts die ik tegenkom acoustisch zijn is dat wellicht geen optie.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:04 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Dit topic is bedoeld voor Gitaarspelend Fok! Elke gitarist is welkom: Het maakt niet uit of je akoestisch of elektrisch speelt, jazz of metal, snel of langzaam. Samples zijn erg welkom, het is leuk om elkaar te beluisteren. Respecteer elkaars smaak en mening.
Rock on!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |