Dat doet gewoon echt pijn, dat iemand dit mooi kan vinden.quote:
Haha, ja klopt, ik zag die 5 en 7 staan en het woord indiaan ofzo dus ik dacht nou dat kan niet missenquote:Op zondag 26 februari 2006 21:17 schreef NiteSpeed het volgende:
Het lijkt totaal niet op Apache hoor
Pijn aan je ogen hé?quote:
ala shadows?quote:Op zondag 26 februari 2006 23:52 schreef guitarist.nl het volgende:
ff vraagje, ik hoorde een nummer van de black eyed peas![]()
maar het nummer begon met een heel bekend rifje, van wie wat waar is het?
en een tab?
sample'jte:
http://members.home.nl/guitarist/fok!/sample.mp3
stagg!quote:Op zondag 26 februari 2006 23:13 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
heb ik nog liever een richwood
Niet gaan overdrijven he!quote:
lekker duur ofniet ?quote:Op maandag 27 februari 2006 10:28 schreef Svyatagor het volgende:
Ik ben toch maar voor het enthousiasme van een vriend van me gezwicht en heb kaarten voor Metallica gekocht![]()
Maar het wordt vast vet, en ik ben sowieso nog nooit in de (het?) Gelredome geweest.
De dvd's die ik heb gezien verbleken bij hun liveset.quote:Op maandag 27 februari 2006 11:04 schreef guitarist.nl het volgende:
ik wil er ook wel heen, maar ik wil ook naar tool, en van metallica heb ik al zat live dvd's dus
Misschien moet je Novarock eens overwegen, vette lin-up.quote:Op maandag 27 februari 2006 11:04 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
lekker duur ofniet ?
ik wil er ook wel heen, maar ik wil ook naar tool, en van metallica heb ik al zat live dvd's dus
met hun jaquote:Op maandag 27 februari 2006 12:42 schreef guitarist.nl het volgende:
later als ik beroemd gitarist ben sta ik met hun op festivals enzo
* guitarist.nl wordt weer wakker
altijd mooi beetje dagdromen enzo
Yup, ik wil ook zekers naar Tool, maar dus ook maar naar Metallica. Zijn dure kaartjes ja, maar je weet wel dat je bij Metallica ook waar voor je geld krijgt, i.e. vette lichtshow, pyrotechnics en ellenlange drumsolo'squote:Op maandag 27 februari 2006 11:04 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
lekker duur ofniet ?
Hmm, nee, dat is met toch iets te eenzijdig. Ik hou wel van metal, maar vind het ook wel leuk om Franz Ferdinand en Placebo enzo te zien.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:19 schreef Desensitized het volgende:
Wâldrock dan Svyatagor?? Daar ga ik bijna 100% zeker heen.
www.waldrock.nl
En uitgerekend dit jaar heb ik niet zoveel geld meerquote:Op maandag 27 februari 2006 14:45 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
@ Hammet: Dat Novarock ziet er ook wel zeer goed uit...de keuze is echt te groot dit jaar, alle goeie festivals (Werchter, Roskilde, RaR, Pinkpop) hebben wel acts die ik wil zien... Pinkpop wordt het sowieso, maar verder...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |