quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:43 schreef SCH het volgende:
Bjoerndahlie vist naast het goud - na afloop zei hij: "Der Peter hotte gesagt das ik sneller schiessen moste"
Ja, ik eigenlijk ook wel, hij heeft eigenlijk alles met het schieten verneukt. Maarja, dat doet er eigenlijk niet toe hierquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:11 schreef WEST het volgende:
[..]
![]()
ik vind het wel jammer voor die Bjoerndahlie![]()
De Thaise vrouwen hebben ook nog een coach nodig.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Verkeerde voorbereiding, nu maar bij de Belgen aan de slag.
Had ie toch weer 'n jonge vrouw voor z'n voeten laten werpen, zag je dat?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:49 schreef Falco het volgende:
Hij zat heel ziek in Haugli te wroeten, nadat zij doodop op het middenterrein viel! Gadverredamme
Was dan ook niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:59 schreef Ericr het volgende:
Wel de Nederlandse dames verslagen vandaag
ja, dat was viesquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:49 schreef Falco het volgende:
Hij zat heel ziek in Haugli te wroeten, nadat zij doodop op het middenterrein viel! Gadverredamme
Let maar op, dit is genoeg reden voor Mueller om nog een boek te schrijven.quote:
Ik moest meteen aan dit topic denken bij die val - tijdens die race dacht ik: nou Peter heeft het topic zeker ook gelezen maar gelukkig doet ie precies wat wij willen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:59 schreef tong80 het volgende:
Ze vallen na de spelen zelfs nog op de 5 kilometer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |