geenstijl heeft ook een aantal aso's rondlopen, maar meer mensen met een grote bek die ze alleen achter internet durven opzetten. In het echt zullen ze amper hun bek durven open te trekken dus compenseren ze dat veilig achter hun toetsenbord.
Maar die site nodigt ook uit tot asociaal gedrag. De stofzuiver van internet noemen ze zich ook wel
![]()
Ik zie alleen maar provocerende berichten daar. Niet mijn stijl, maar goed.
Wie weet waar die site voor goed voor is, misschien heeft die site wel een hogere functie. Je weet het nooit natuurlijk. Ze komen vaak genoeg in het nieuws. En zijn niet voor niets beste weblog van Nederland
![]()
Ik heb een medewerker van geenstijl al eens op tv gezien, wist niet wat ik ervan moest denken. Weet niet wat zijn functie was enzo. Maar goed, wat maakt het uit.
Die schrijfstijl bevalt me niet, wil het niet asociaal noemen meteen. Ze brengen het schrijven niet neutraal. Ze lokken uit. Ze schrijven op een manier dat ze reacties al van te voren inplannen. Ze beinvloeden de lezers ook teveel Maar wie ben ik om een oordeel te vellen over geenstijl
![]()
Ik zie daar ook vaak maar 1 mening, en dat is de mening van de makers. De rest van de gebruikers lopen de makers achterna als je het mij vraagt. Maar dat komt door de opzet.
Net ff gekeken daar op die site weer, geen stijl inderdaad. Maar goed, zo willen ze zich nu eenmaal profileren en dat moeten ze zelf weten ook. Kun je je meteen afvragen wat wel stijl hebben is. En waarom een site doelbewust geen stijl wilt hebben.
[ Bericht 25% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 21-02-2006 19:26:22 ]