Hij doet het nu! Ga even kijken!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:13 schreef daeri het volgende:
[..]
jawel maar soms doet ie t niet
heb link ff veranderd stond n komma achter aangeplakt, dat was niet de bedoeling, maar soms doet de site het alsnog niet, probeer nu maar
Vind ik niet, want dan moet je al Me/Mo zijn... hij zal niet veel waard worden denk ikquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:21 schreef Elegy het volgende:
Wat die nieuwe boss kan droppen:
[afbeelding]
Leuk ding
Dan ga ik weer even een stomme vraag stellen: Wat is een prot monk?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:11 schreef Elegy het volgende:
+15 energy, +20% langer enchantments lijkt me best een goed ding, zeker als je een prot monk bent
Ik zie nergens mesmer reqs staan.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:53 schreef daeri het volgende:
[..]
Vind ik niet, want dan moet je al Me/Mo zijn... hij zal niet veel waard worden denk ik
Een monk die niet healt maar schade voorkomt.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:12 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Dan ga ik weer even een stomme vraag stellen: Wat is een prot monk?
Bijna hetzelfde als Yakslapper toch? Behalve Enchantments last 20% longer.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:21 schreef Elegy het volgende:
Wat die nieuwe boss kan droppen:
[afbeelding]
Leuk ding
Hoezo mesmer? Divine Favour is gewoon Monk, protection bonussen zijn ook monk, en enchantments last 20% longer: Prot. Monks gebruiken veul enchantments hoor.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:53 schreef daeri het volgende:
[..]
Vind ik niet, want dan moet je al Me/Mo zijn... hij zal niet veel waard worden denk ik
w8 ff, hij is alleen Mo... XD die mesmer op de achtergrond bracht me beetje in de war :Squote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:53 schreef daeri het volgende:
[..]
Ik had trouwens een of ander geval in mijn guild die alle members heeft gekickt, weet iemand of er een klacht oid tegen in te dienen is?(hij is al wel gekickt door de Big Bubba bossquote:
Mensen met lvl 20-ers:
Aryana Cortex (lvl20) => Ik kan helpen bij PvE.
CcCcCharmed = Furina de Fighter (heeft lvl 20)
Daeri = Mr Cute Butt (lvl 20)
Grrrrrrrr = Dariah Oakwood (heeft lvl 20)
Elegy = 1e account: Vortex Traveller (lvl20), 2e account: Xelesta Aroxis (lvl20), 3e account:
EricG = Rodnar Bowhunt (meerdere lvl 20's)
Trancethrust = Nicholas Aesthyer (heeft lvl 20)
Aryana Cortex (lvl20) => Ik kan helpen bij PvE.
zonder lvl 20-ers
-Marc- = Waspish Warrior (lvl 7)
Maniack28 = Elanor Amin (lvl 15)
Ungeheuer = 1e account: Crom Komailan, 2e account: Nadiya Scythe
Zie hem nou gaan tussen de 25 en 35K in Deldrimor.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:23 schreef Wiehoe het volgende:
En vandaag, een dag later 20k. (Dus gewoon maar wachten tot het zo'n 5k waard is, of gewoon zelf een zoeken)
Heb mezelf even toegevoegd! Ben vanavond vanaf een uur of 10 even online denk ik!quote:Op zondag 5 maart 2006 11:35 schreef daeri het volgende:
Zeg -Marc- waarom zit je niet meer in de guild? :S
Edit:
Ik zie dat je nog niet geaccepteerd hebt je invite... dat kan door op 'G' te drukken en dan accept bij Order of Devinity
ok ^^quote:Op maandag 6 maart 2006 09:15 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Heb mezelf even toegevoegd! Ben vanavond vanaf een uur of 10 even online denk ik!
Ik denk dat ik vanavond ook opnieuw begin met spelen, maar dan met een Necro/??. De combinatie zie ik nog wel!quote:
Necro monk of necro mesmer vind ik wel handig. Ne/mo vanwege health sacrifice tegengaan en ne/mes om energy terug te krijgen.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:15 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vanavond ook opnieuw begin met spelen, maar dan met een Necro/??. De combinatie zie ik nog wel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |