Invite verstuurdquote:Op zaterdag 11 maart 2006 09:10 schreef KingOfTheDead het volgende:
ao_mythology@hotmail.com
bedankt!!!![]()
Wat kun je allemaal met die demo op 24 maart?
Heb je weer Ettins gefarmd?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:21 schreef maniack28 het volgende:
Geen problemen mee.. net gefarmed.. totaal 12k opgehaalden een sup fire magic en major vigor voor mezelf
Je hebt toch nog wel ander chars?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:41 schreef daeri het volgende:
[..]
Ja, mijn char is dus in sactum cay... *grom*
ja nog 3, maar daar kom ik er ook niet mee in.... ik ga t nu nog wel een keer proberen ^^quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je hebt toch nog wel ander chars?
ehm... cker dat je het goeie mail adres hebt? ao_mythology@hotmail.com , met 2 grykse y's? Heb nl nog niks ontvangenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:41 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Invite verstuurd, en wat er 24 maart allemaal te zien is, ik weet het niet. Ik denk gewoon een klein deel van het 2e deel.
Ik invite je wel.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:18 schreef KingOfTheDead het volgende:
hmmm... misschien is dit weer zo'n anti-hotmail actie...
mocht iemand er nog eentje hebben... guidominator@gmail.com
Vaag... :S
Ik heb een filmpje gezien op de computer van mijn vader over wat er allemaal te zien is met die demo.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 09:10 schreef KingOfTheDead het volgende:
ao_mythology@hotmail.com
bedankt!!!![]()
Wat kun je allemaal met die demo op 24 maart?
denk t ook wel... maar ik vind assasin en ritualist helemaal niks eigenlijk... assassin lijkt op warrior, en ritualist lijkt op monk..quote:Op zondag 12 maart 2006 17:07 schreef EricG het volgende:
Het is allemaal wel vet enzo, die nieuwe classes, maar ik ben wel bang dat de weken nadat Factions is uitgekomen er een enorme overkill aan Assassins en Ritualists zullen zijn.
Speelt je pa ook gwquote:Op zondag 12 maart 2006 15:57 schreef CcCcCharmed het volgende:
[..]
Ik heb een filmpje gezien op de computer van mijn vader over wat er allemaal te zien is met die demo.
Ik heb de site niet meer maar ik zal het maar beschrijven:
Je zal zien:de nieuwe profesions(zeg maar je ras) die je kan kiezen De nieuwe monsters (deze weet ik niet zeker, maar het zag er niet bekend uit) een stukje nieuw gebied
quote:
Een Assasin/Warrior de ultieme, close combat, tankquote:Op maandag 13 maart 2006 09:00 schreef Elegy het volgende:
Tja, maar nu heb je ook vaak een overkill aan wa/mo's. Ik ben erg benieuwd hoe de nieuwe profs met elkaar te combineren zijn.
Hoe dan ook genoeg mogelijkhedenquote:Op maandag 13 maart 2006 09:54 schreef EricG het volgende:
Of een Necro/Ritualist. Bone fiends gecombineerd met spirits, de ultieme Undead Master.![]()
Ik ook. Zullen we trouwens een poultje maken hoe lang het duurt voordat ze AoE nog meer gaan nerfen?quote:Op maandag 13 maart 2006 12:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben vooral benieuwd wat voor nieuwe farm methodes de nieuwe skills en proffesions op gaan leveren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |