Daar nemen alle Kezen in de wereld dan weer aanstoot aanquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:59 schreef Quistis het volgende:
wazige kees..
en dat zijn nou weer de laatste mensen die we op de teentjes willen trappen...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:00 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Daar nemen alle Kezen in de wereld dan weer aanstoot aan
BEGRIJP JE HET NIET, GUBBELBRIEK DAT JE ER BENT.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:01 schreef Vipers het volgende:
@RM-rf probeer je nou te vertellen dat schelden mag indien het niet aanstootgevend is voor andere groepen?
Inderdaad zij maken de wereld een betere plek!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:02 schreef Quistis het volgende:
[..]
en dat zijn nou weer de laatste mensen die we op de teentjes willen trappen...![]()
De Nederlandse Bond van de Rodondendron Kwekers bracht hiertegen zeer overtuigende bezwaren in, en maakte de Bond tegen het Vloeken duidelijk dit te zien als een stevige aanval op hun economische activiteiten.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
De bond tegen het vloeken kwam met rodondendron.
Ben je nu zo'n Zep of doe je maar alsof?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:01 schreef Vipers het volgende:
@RM-rf probeer je nou te vertellen dat schelden mag indien het niet aanstootgevend is voor andere groepen?
Wat is het nut van schelden dan nog?
Die.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
BEGRIJP JE HET NIET, GUBBELBRIEK DAT JE ER BENT..
Nee ik ga niet mee in jouw gedachtengang.quote:Ben je nu zo'n Zep of doe je maar alsof?
Haha, dit is wel extreem kansloos.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:06 schreef Vipers het volgende:
[..]
Nee ik ga niet mee in jouw gedachtengang. Sukkel, kneus mongool.
Ga maar lekker op de SP stemmen sukkel![]()
En daar gaat dit topic met potentie..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Haha, dit is wel extreem kansloos.
Nu moet ik erkennen dat het scheldwoord 'sukkel' toch bij weinig belangengroepen tot een duidelijke klacht zal leiden ... het is niet religieus georienteerd, heeft geen sexuele lading en is geen ziekte, allochtonen zullen er ook geen bezwaren tegen kunnen hebben...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Haha, dit is wel extreem kansloos.
Het waren allemaal correcte scheldwoorden. Wie voelt zich aangevallen met kneus, en een beetje mongool snapt er niks van dus die zal zich ook niet aangevallen voelen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:19 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Nu moet ik erkennen dat het scheldwoord 'sukkel' toch bij weinig belangengroepen tot een duidelijke klacht zal leiden ... het is niet religieus georienteerd, heeft geen sexuele lading en is geen ziekte, allochtonen zullen er ook geen bezwaren tegen kunnen hebben...
eigenlijk is sukkel ook een prima politiek-correct scheldwoord, en een prima opmerking van Vipers, om deze ook hier ter sprake te brengenbedankt Vipers
![]()
He das mijn topique!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:25 schreef LedZep het volgende:
Rekel
Schobbejak
Snoodaard
Schorriemorrie
Gladiool
Aapje
Oelewapper
Lulhannes
Voor meer: kijk in het Oud-Hollandse scheldwoorden topique in C&H of lees de Donald Duck
Geen dank ik dien graag de maatschappijquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:28 schreef LedZep het volgende:
[..]
Veel dank, het is een grote inspiratiebron geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |