Ga werken kreng, dan zul je alleen maar respect voor dat soort tijden krijgenquote:De paupers begonnen om 07:00 al
Goed punt!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:31 schreef Molleke het volgende:
Wat beweegt je om daar pas 's middags om half 4 een topic over te openen...vraag ik me dan af
Schijt ze in de bek!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:32 schreef Aurelium het volgende:
Die vieze arbeiders, pis ze helemaal onder!
Nee, jij schijt natuurlijk liever in een emmer in de woonkamerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:29 schreef -Wonderchild- het volgende:
Ik heb niet om die $#%$#%$# riolering gevraagd!
én daarom, wordt er een riolering aangelegd. Om overlopende emmers en klagers over stankoverlast te voorkomen.quote:
De arbeiders stoppen nu, anders was TS bang dat de arbeiders misschien iets terug zouden zeggenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:31 schreef Molleke het volgende:
Wat beweegt je om daar pas 's middags om half 4 een topic over te openen...vraag ik me dan af
ooooohhh, dus je hebt hem toch nodigquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:36 schreef -Wonderchild- het volgende:
Het lijken wel 2 autochtone agrariërs met een snor. Pfffff... en mijn riolering werkt prima. Alleen de afvoer van de garagebox achter mijn huis niet. Die wordt nu aangesloten op het riool.
Nog wel, vlak voordat ze alles weer dichtgooien, plaatsen ze jouw kratje in jouw aansluitingquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:36 schreef -Wonderchild- het volgende:
Pfffff... en mijn riolering werkt prima.
Omdat ze hun werk doen? Beetje hypocriet is het wel zeg..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:38 schreef -Wonderchild- het volgende:
Boeit mij die garagebox nou... die staat daar al 2 jaar zonder afvoer... Who fucking cares!? Waarom mij daarom om 07:00 wekken. Op dit moment zitten ze met zo'n tril-unit de boel weel vlak te maken. Ik geef ze nog kwartiertje daarna ga ik maatregelen nemen.
Word wel lastig poepen dan zo.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:29 schreef -Wonderchild- het volgende:
Ik heb niet om die $#%$#%$# riolering gevraagd!
Doe dat dan op normale tijdstippen. Of met wat minder herrie. Ik krijg meteen gezeik als ik een keer om 22:00 mijn muziek eens wat harder zet.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:39 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Omdat ze hun werk doen? Beetje hypocriet is het wel zeg..
Ja omdat dan iedereen thuis zit omdat ze op normale tijden hebben gewerkt!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:41 schreef -Wonderchild- het volgende:
[..]
Doe dat dan op normale tijdstippen. Of met wat minder herrie. Ik krijg meteen gezeik als ik een keer om 22:00 mijn muziek eens wat harder zet.
TS weet dat de bouw om 4 uur stoptquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:39 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Omdat ze hun werk doen? Beetje hypocriet is het wel zeg..
En terecht. Na 22:00 is absolute stilte wettelijk verplicht. En helaas voor jou eindigt dat om 7:00quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:41 schreef -Wonderchild- het volgende:
[..]
Doe dat dan op normale tijdstippen. Of met wat minder herrie. Ik krijg meteen gezeik als ik een keer om 22:00 mijn muziek eens wat harder zet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |