Ga werken kreng, dan zul je alleen maar respect voor dat soort tijden krijgenquote:De paupers begonnen om 07:00 al
Goed punt!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:31 schreef Molleke het volgende:
Wat beweegt je om daar pas 's middags om half 4 een topic over te openen...vraag ik me dan af
Schijt ze in de bek!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:32 schreef Aurelium het volgende:
Die vieze arbeiders, pis ze helemaal onder!
Nee, jij schijt natuurlijk liever in een emmer in de woonkamerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:29 schreef -Wonderchild- het volgende:
Ik heb niet om die $#%$#%$# riolering gevraagd!
én daarom, wordt er een riolering aangelegd. Om overlopende emmers en klagers over stankoverlast te voorkomen.quote:
De arbeiders stoppen nu, anders was TS bang dat de arbeiders misschien iets terug zouden zeggenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:31 schreef Molleke het volgende:
Wat beweegt je om daar pas 's middags om half 4 een topic over te openen...vraag ik me dan af
ooooohhh, dus je hebt hem toch nodigquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:36 schreef -Wonderchild- het volgende:
Het lijken wel 2 autochtone agrariërs met een snor. Pfffff... en mijn riolering werkt prima. Alleen de afvoer van de garagebox achter mijn huis niet. Die wordt nu aangesloten op het riool.
Nog wel, vlak voordat ze alles weer dichtgooien, plaatsen ze jouw kratje in jouw aansluitingquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:36 schreef -Wonderchild- het volgende:
Pfffff... en mijn riolering werkt prima.
Omdat ze hun werk doen? Beetje hypocriet is het wel zeg..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:38 schreef -Wonderchild- het volgende:
Boeit mij die garagebox nou... die staat daar al 2 jaar zonder afvoer... Who fucking cares!? Waarom mij daarom om 07:00 wekken. Op dit moment zitten ze met zo'n tril-unit de boel weel vlak te maken. Ik geef ze nog kwartiertje daarna ga ik maatregelen nemen.
Word wel lastig poepen dan zo.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:29 schreef -Wonderchild- het volgende:
Ik heb niet om die $#%$#%$# riolering gevraagd!
Doe dat dan op normale tijdstippen. Of met wat minder herrie. Ik krijg meteen gezeik als ik een keer om 22:00 mijn muziek eens wat harder zet.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:39 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Omdat ze hun werk doen? Beetje hypocriet is het wel zeg..
Ja omdat dan iedereen thuis zit omdat ze op normale tijden hebben gewerkt!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:41 schreef -Wonderchild- het volgende:
[..]
Doe dat dan op normale tijdstippen. Of met wat minder herrie. Ik krijg meteen gezeik als ik een keer om 22:00 mijn muziek eens wat harder zet.
TS weet dat de bouw om 4 uur stoptquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:39 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Omdat ze hun werk doen? Beetje hypocriet is het wel zeg..
En terecht. Na 22:00 is absolute stilte wettelijk verplicht. En helaas voor jou eindigt dat om 7:00quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:41 schreef -Wonderchild- het volgende:
[..]
Doe dat dan op normale tijdstippen. Of met wat minder herrie. Ik krijg meteen gezeik als ik een keer om 22:00 mijn muziek eens wat harder zet.
maatregelen nemen? wat wil je doen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:38 schreef -Wonderchild- het volgende:
Boeit mij die garagebox nou... die staat daar al 2 jaar zonder afvoer... Who fucking cares!? Waarom mij daarom om 07:00 wekken. Op dit moment zitten ze met zo'n tril-unit de boel weel vlak te maken. Ik geef ze nog kwartiertje daarna ga ik maatregelen nemen.
Ik heb nog oude koelkast staanquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:48 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
maatregelen nemen? wat wil je doen?![]()
![]()
Een brief schrijven hoe boos hij isquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:48 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
maatregelen nemen? wat wil je doen?![]()
![]()
tuurlijk jongequote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:49 schreef -Wonderchild- het volgende:
[..]
Ik heb nog oude koelkast staan
Heftruck stelenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:50 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]niet echt
maar dacht je echt dat je er iets aan kon doen?
Doe eens gek!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:06 schreef ruftie78 het volgende:
zeik niet.
Al 5 weken ligt de straat bij ons voor de deur open voor een nieuwe rioolleiding.
Zolang kan ik mijn auto al nergens parkeren en hier beginnen ze ook om 7 uur hoor elke werkdag weer.
Nee zo'n zeikert ben ik niet en hoop dat ik binnenkort weer lekker kan scheiten.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:09 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Doe eens gek!
Begin er een topic over!
Begin er een topic over!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:16 schreef Davito het volgende:
paupers...wat een kut woord is dat
De weg moet toch open gebroken worden enzo?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:20 schreef eBay het volgende:
[..]
Sinds waneer legt men rioolering met een heftruck![]()
Wat zonde van dat bier...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:26 schreef -Wonderchild- het volgende:
Ik heb al een krat bier naar beneden getieft
gewoon met de kraan meestalquote:
And I'm proud of it...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:33 schreef Devilnl het volgende:
[..]
* Devilnl opent nieuw topic met de titel "van die paupers die geen wegenbouw machines bij naam weten"
![]()
Niet alle mensen kijken op jou leeftijd nog Bob de bouwer hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:33 schreef Devilnl het volgende:
* Devilnl opent nieuw topic met de titel "van die paupers die geen wegenbouw machines bij naam weten"
![]()
Uit het profiel van Devilnl:quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:06 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Niet alle mensen kijken op jou leeftijd nog Bob de bouwer hoor
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:34 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Nee, jij schijt natuurlijk liever in een emmer in de woonkamer
Sommige mensen draaien ook late diensten.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:27 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ga werken kreng, dan zul je alleen maar respect voor dat soort tijden krijgen
of in een ander soort ploeg verband.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:24 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Sommige mensen draaien ook late diensten.
Sommige ja, maar TS'er niet (anders klaagde hij ook niet over kutwerktijden....daar had ie anders nl. zelf ook last vanquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:24 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Sommige mensen draaien ook late diensten.
Mag ik je in dit geval dan verblijden met een stukje proza uit jouw vakgebied?quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:34 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Mag ik je in dit geval dan verblijden met een stukje proza uit jouw vakgebied?
De stoker en de machinist,
die hebben de trein, die hebben de trein
De stoker en de machist,
die hebben de trein gemist.
![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:03 schreef Cassius het volgende:
[..]
Aan het plaatje in de OP te zien eerder in Madurodam
Ik, als HBOer, heb ook geen vakantie hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:57 schreef -Wonderchild- het volgende:
-Marc- stakker. Echte studenten (WO) hebben geen krokusvakantie...
Mensen die geen smilies kunnen makenquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:08 schreef Seneca het volgende:
Mensen die werken :-r
Ik dacht dat ik net op tijd wasquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:08 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Mensen die geen smilies kunnen maken
- edit -
Snel aanpassen he?
Die willen juist harstikke graag werken! Daar zou vooral jij juist blij mee moeten zijn hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:09 schreef McCarthy het volgende:
waarom meeten die werklieden altijd zo vroeg beginnen?
Wat ben jij een sukkel zeg. Wil jij in het vervolg in een emmer schijten ofzo?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:29 schreef -Wonderchild- het volgende:
Ik heb niet om die $#%$#%$# riolering gevraagd! En om 07:00 beginnen is nergens voor nodig. Beetje mensen wakker maken met je pauper graafmachine
wat heb jij een domme sig zegquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:09 schreef McCarthy het volgende:
Ik heb wel vakantie, ook HBOquote:Op donderdag 23 februari 2006 08:13 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ik, als HBOer, heb ook geen vakantie hoor![]()
Had het ook over de MEESTE studenten![]()
Smijt 's avonds een kilo suiker in hun dieseltank, wedden dat ze niet voor 10 uur aan de slag zijn!quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:09 schreef McCarthy het volgende:
dat heb je in die pauper wijken waar niks op papier staat over wat waar looptquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:20 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Smijt 's avonds een kilo suiker in hun dieseltank, wedden dat ze niet voor 10 uur aan de slag zijn!
Caramelzuigers schoonmaken maakt niet zo veel herrie!![]()
Ik woon hier naast een telefooncentrale, en het lijkt wel of iedere keer dat er iemand adsl aanvraagt, de straat open moet, er gaat geen week voorbij of er is wel een ploeg sleuvenpreuvers aan t werk.
De stoeptegels liggen al op de kabels! , zand past er niet meer onder!
Maar ze blijven maar doorproppen!
Vorige week hadden ze met hun minigraver eerst de waterleiding overgetrokken, toen het gat leeggepompd was en het lek gedicht (na 2 uur of zo) trokken ze nog ff de gasleiding over!!
Nog ff de brandweer op bezoek, rest van de middag.
Echt verschrikkelijke prutsvinken![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |