Bingo.quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zegt misschien iets over het materialisme waarmee ze opgroeien als ze de waarde van spullen belangrijker vinden dan eigenwaarde.
Zoals ik in een eerdere posting al schrijf is dit een generatie waarbij hedonisme en materialisme met elkaar om de hoogste eer strijden. Opvoeding is een belangrijke factor, maar de invloed van ouders in de pubertijd moet niet worden overschat, dan is het toch vooral de omgeving die ervoor zorgt dat kinderen gaan roken, blowen etc.quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zegt misschien iets over het materialisme waarmee ze opgroeien als ze de waarde van spullen belangrijker vinden dan eigenwaarde.
En het allerlulligst is dat ze daarmee denken hun kinderen het allerbeste te geven. Dat DAT het allerbeste is dus.... materieel welvaren.quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:52 schreef Solopeople het volgende:
[..]
Bingo.
Papa en mama die de duurste auto willen, die de mooist versierde rijtjescontainer moeten hebben, die net een duurdere keuken dan de buren op afbetaling halen, en zo hun kinderen laten zijn dat SPULLEN belangrijk zijn, niet mensen.
Gewoon compensatie voor het harde werken en het gebrek aan aandacht en liefde, vaak.quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:58 schreef nokwanda het volgende:
Dat DAT het allerbeste is dus.... materieel welvaren.
Dat klopt ook. OUders zien het vaak niet gebeuren totdat het eenmaal zover is.quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:58 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Zoals ik in een eerdere posting al schrijf is dit een generatie waarbij hedonisme en materialisme met elkaar om de hoogste eer strijden. Opvoeding is een belangrijke factor, maar de invloed van ouders in de pubertijd moet niet worden overschat, dan is het toch vooral de omgeving die ervoor zorgt dat kinderen gaan roken, blowen etc.
Toevallig was ik zondagmiddag in de stad en het verrast me toch ook altijd weer hoe jong kinderen al in de rij staan bij de coffeeshop. De grootste gaat naar binnen om te kopen, de rest staat op de fiets om de hoek te wachten. Als ik in de nacht van zaterdag op zondag naar huis ga vanuit mijn werk kom ik vaak om vier uur volslagen laveloze kinderen van amper vijftien jaar oud tegen. Dit zijn jongens en meisjes. Meestal autochtoon.
Iedere generatie zegt van de volgende dat het een verloren generatie gaat worden, maar dit keer denk ik dat het weleens waar kan zijn.
Tja, en hoe leg je bij de doktor uit dat je die schaamluis van een 12 jarig meisje uitquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:07 schreef -Sandstorm- het volgende:
Prinsheerlijk.
Dus voor een etentje bij de Mac of een pak peuken kun je al all the way gaan.
Relexed !
Och... als het bij schaamluis blijft is dat het punt nog niet. Maar die zweren zijn vervelender.quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:19 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Tja, en hoe leg je bij de doktor uit dat je die schaamluis van een 12 jarig meisje uitZuidoost
hebt.
ik zou dergelijke sletten ook niet gaan neuken, maar zou me gewoon laten afzuigen, en ze eventueel in hun mond neuken.quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:19 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Tja, en hoe leg je bij de doktor uit dat je die schaamluis van een 12 jarig meisje uitZuidoost
hebt.
Zouden die gratis sletjes ergens in hun hoofd hebben dat er liefde in het spel is?quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:18 schreef visionnaire het volgende:
aan de andere kant bestaan er ook sletjes die voor niets een lekkere pijpbeurt geven, of zich laten uitwonen, dus aan de andere kant is het ontvangen van goederen die ze op dat moment goed kunnen gebruiken misschien nog niet eens zo slecht.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:36 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik las in een ander artikel ( op elsevier) dat ze het voor een pakje sigaretten, een etentje bij macdonalds
"Heeft u hem ook gepast mevrouw?"quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:39 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
En wat kost McDonald's nou nog tegenwoordig?
Dan kun je beter naar de tippelzone gaan. Daar heb je iig nog eventueel de keus uit een tandeloze dame. Dat pijpt toch veel zachter.quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:21 schreef visionnaire het volgende:
[..]
ik zou dergelijke sletten ook niet gaan neuken, maar zou me gewoon laten afzuigen, en ze eventueel in hun mond neuken.![]()
* it_was_me mompelt iets over Herpes en koortslipquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:21 schreef visionnaire het volgende:
[..]
ik zou dergelijke sletten ook niet gaan neuken, maar zou me gewoon laten afzuigen, en ze eventueel in hun mond neuken.![]()
Hebben wij als man dan toch geen last vanquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:24 schreef it_was_me het volgende:
[..]
* it_was_me mompelt iets over Herpes en koortslip
quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:27 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Hebben wij als man dan toch geen last van![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Och... als het bij schaamluis blijft is dat het punt nog niet. Maar die zweren zijn vervelender.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:27 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
niet per se. het kan ook voor de aandacht zijn.quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zouden die gratis sletjes ergens in hun hoofd hebben dat er liefde in het spel is?
quote:Of je kunt het zo zien als vent: Als ze er iets voor vraagt he je later dat gezeik achteraf over liefde en relaties iig niet. Uiteindelijk is dat minder economisch. Kun je het beter eenmalig doen voor een mac of als ze erg goed is een paar leuke Nikes.
ik heb ook mijn grenzen he?quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan kun je beter naar de tippelzone gaan. Daar heb je iig nog eventueel de keus uit een tandeloze dame. Dat pijpt toch veel zachter.
Dat kan in Zuidoost ook hoor...quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan kun je beter naar de tippelzone gaan. Daar heb je iig nog eventueel de keus uit een tandeloze dame. Dat pijpt toch veel zachter.
Nu snap ik ook je signature!quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:27 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe vaak door jonge meisjes aandacht wordt aangezien voor liefde. Of hoe graag ze eigenlijk dat zouden willen en dat er daaropm maar bijfantaseren. Op die manier is het hele leven een grote ontgoocheling. En dan heb je die meiden die zeggen: we gaan er maar gewoon iets mee verdienen, dan hou ik er tenminste nog iets aan over om te compenseren voor dat klote gevoel een slet te zijn. Zo wordt je als meid al snel genoemd dus dan kun je het net zo goed gewoon echt worden. Is ook een vorm van afzetten en je wapenen tegen de buitenwereld.quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:32 schreef visionnaire het volgende:
[..]
niet per se. het kan ook voor de aandacht zijn.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |