Het is alsof je mijn hersenen leest, ik heb precies hetzelfde, maar ook voor gewoon retarded achterlijk makkelijke vragen waar je niet op kan komen, ik ben VOORquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:40 schreef De_Ananas het volgende:
Waarom is er nou geen subforum voor blije mededelingen? Een tegenstelling van Klaagbaak!
Ik heb vaak zat dat ik iets kei gaafs wil vertellen over mênnus frituren of lekkere dellekes die ik gegeten heb maar ik kan het nergens plaatsenAls ik het in ONZ zet nemen ze me niet serieus
In GEN past het niet.
Ik wil een nieuw subforum!
geen onzin, maar gewoon positieve dingen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:45 schreef sugarnieuws het volgende:
Vrolijke onzin?
Misschien een testforum maken dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:47 schreef Conflict het volgende:
Juichbaak, is al heel vaak voorgesteld.
eerder DBquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:47 schreef switchboy het volgende:
Nu nog een forumnaam waqt dachten jullie van HH? (happy hour)
Nee KLB loopt goed wou je zeggen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:51 schreef The_Terminator het volgende:
Als je dit serieus wil waarom open je er dan geen topic over in FB? En ik zie het op de een of andere manier niet zo zitten, denk niet dat het goed gaat lopen. Maar goed, ik kan het natuurlijk mis hebben...
Ik denk dat je bij een dergelijke tegenhanger niet een ander beeld krijgt dan bij het huidige KLB, dus ik zie geen reden waarom dat dan zou mislukkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |