Naamquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:20 schreef Salsagirl het volgende:
kijk niet zo naar de meisjes...maar ehm de jongen van de groentezaak is wel een liefje
over het zuurkoolvat heen buigen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:59 schreef JosvG het volgende:
Gewoon over de toonbank springen en keihard neuken!
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:22 schreef Greus het volgende:
Ik wil het groentenmeisje mee uit vragen, deeltje 2
![]()
komt omdat ze met gezonde dingen bezig zijn en dan krijg je snel het gevoel dat hun kutje lekker ruikt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:18 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik zie niet zozeer iets in die meisjes persoonlijk, maar voor mijn geval bezit het gros van de bij de groenteboer werkende meisjes een bepaalde uitstraling die erg te waarderen is.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:26 schreef Tobbes het volgende:
Vrouwen zijn mooi, maar de een mooier dan de ander.
Zo nu en dan besluit ik de detailhandel te spekken en ga ik naar de slager, groenteboer, kaasboer, en bakker om de hoek. De kaasboer is niet interessant, daar werken slechts mannen. De bakker is minder interessant, daar werken ordinaire, omhooggevallen meisjes/vrouwen. Dan de slager, daar werken over het algemeen aardige, spontane vrouwen waarvan je weet welk vlees je in de kuip hebt.
Dan stap je de groenteboer binnen. Daar staat ze, het typische groenteboermeisje. Kuis en toch ondeugend, open en mysterieus, spontaan en toch verlegen. Vol verrassingen en toch weet je dat ze je nooit teleur zullen stellen. Dát is nou het soort meisje dat mij kan bekoren.
Herkenbaar beeld of alleen hier in de buurt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |