Haal jij je brood soms ook bij de slager? Tuurlijk haal je een Mc Donald's cadeaubon bij de Mac...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:59 schreef boyv het volgende:
ja dat hoorde ik dus laatst
Waar haal ik die dingen? Bij de mac zelf of bij de Free Record Shop ofzo? Ik zit nogal ver van een mac, dus ik heb niet zoveel zin om er nu heen te gaan.
Het gaat dus om een cadeaubon van de McDonald's![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:06 schreef Dengaman het volgende:
Heb je vijanden ofzo? Alleen die wil ik die kleffe zooi kado doen...
Kun je dus niet eens met z'n tweetjes uitgebreid en romantisch (...) van gaan tafelen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:11 schreef BaggerUser het volgende:
bij de mc zelf
in 5 of 10 euro te krijg dacht ik
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:23 schreef Oosthoek het volgende:
mmmm mag ik een supersize quarterpounder menu met twee frietsaus en cola ?
'dat is dan 6,05 alstublieft'
Ik kom te vaak bij de mac
Die is vervangen door zo'n stinkend-smerige-kut-McKroket.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:21 schreef Adelante het volgende:
Van een bon van 5 euro kun je wel mooi 5 chili chickens kopen
neeeeeeeeeequote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:25 schreef Eightball het volgende:
Die is vervangen door zo'n stinkend-smerige-kut-McKroket.
komt wel weer terug, maar idd ik snap niet dat ze die chilli er niet gewoon inhouden, die loopt altijd wel goed, voor 1,45 oid in het assortiment houdenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
neeeeeeeeee
mijn chilli chicken: wat doen ze?![]()
![]()
Sowieso is een cadeaubon niet okay. Geef dan gewoon geld, dan ben je niet verplicht om iets te kopen bij die en die winkel of bij die en die branche.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:31 schreef ThE_ED het volgende:
Echt het meest schrale cadeau wat je kunt geven, als je het mij vraagt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |