Chocolate chip cookie dough = 1280 kcal per beker (zo'n grote beker)quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:54 schreef Marloes het volgende:
Nu we het dan toch over ijs hebben, hoeveel kcal zitten er in een normale bak Ben & jerry's ijs?
Nu nog steeds?quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
owwwww b & J........ nog lekkerder dan een swirlen dan die half baked.. ene kant met brownies en de andere kant cookiedough! ben zo in staat om naar de winkel te rijden nu...
thx marloes haha
tijdens mijn dieetperiode toch wel een aantal keer gedaan hoorquote:
Mijn godquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Chocolate chip cookie dough = 1280 kcal per beker (zo'n grote beker)
Karamel Sutra = 1120 kcal per beker
Cherry Garcia = 1000 kcal per beker
![]()
Daar at ik dus met gemak 1 beker van op hè
Nee, dat zou pas echt leuk zijn! Ik ben tot nu toe 5 kg afgevallen met de CD-rom van Weight Watchers. Viel me nog niet tegen om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:19 schreef Isabeau het volgende:
Natuurlijk mag je meedoen, Maddy_K! Heel erg welkom zelfs
Hoe probeer jij af te vallen?
(en vast niet met B&J)
Ik heb ooit één van de kinderen van de oprichters op tv gezien (volgens mij was dat bij Oprah) en die was heel erg tegen het ijs dat zijn vader en een oom hadden ontwikkeld. Ze schijnen er beiden ook aan overleden te zijn....vetzucht, hartklachten etc. Hmm, ik ga even controleren of mijn geheugen er geen eigen versie van heeft gemaakt.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:18 schreef Marloes het volgende:
Mijn god
Dat wist ik dus echt niet hè
De CD-rom van de WW is hier heel populair, er zijn genoeg mensen om mee over points te babbelenquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:20 schreef Maddy_K het volgende:
Nee, dat zou pas echt leuk zijn! Ik ben tot nu toe 5 kg afgevallen met de CD-rom van Weight Watchers. Viel me nog niet tegen om eerlijk te zijn.
Als je je regeltje ff zo neerzet dat ik alleen maar hoef te copy en pasten plak ik 'm bij de anderenquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:17 schreef Maddy_K het volgende:
Mag ik ook meedoen?? Please!!
Ben 1.72, woog 80, nu 75 en wil naar 70! Liefst naar de 65, maar ik vrees dat dat niet gaat lukken.
Wow, geweldig zeg! Wat een verschil! Wat heb je daarvoor gedaan, om zo af te vallen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:24 schreef Quinazoline het volgende:
'Uw ideale gewicht ligt tussen de 49 en 65 kg.' zegt bodycontour. Dan kom ik met mijn 68 nu eindelijk een beetje in de buurt van een gezond gewicht. Het voelt gewoon ook zo verschrikkelijk goed.
Vanmiddag bij de hunkemoller (2 sportBH's voor de prijs van 1, en aangezien ik momenteel erg veel sport toch maar even daar naartoe gegaan): 'Past u die echt niet? Want u ziet er zo slank uit, zou u hem voor mij toch nog eens willen aantrekken?'. Ze kwam tot de conclusie dat ik een brede borstkas heb. Maar dan nog, ik ben van een 95D naar 80B gegaan(voor dezelfde standaard BH's van Hunkemoller, dus dat is wel redelijk betrouwbaar denk ik).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |