abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35407211
owwwww b & J........ nog lekkerder dan een swirl en dan die half baked.. ene kant met brownies en de andere kant cookiedough! ben zo in staat om naar de winkel te rijden nu...

thx marloes haha
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_35407297
Nou ik vind ze dus ook zo lekker, maar ik heb echt geeeen idee hoeveel kcal er in zo'n bak zitten, misschien dat als ik het wel weet ik het niet zo snel meer zal nemen
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_35407562
www.benjerry.nl... maar kan geen kcal vinden..... maar zie wel heeeeeeeeeeel veel lekker ijs
pi_35407610
Ik heb net ook al op de site gekeken... Staat alleen iets over ingrediënten maar niks over calorieën, jammer jammer
The more that I appear.
pi_35407855
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 14:54 schreef Marloes het volgende:
Nu we het dan toch over ijs hebben, hoeveel kcal zitten er in een normale bak Ben & jerry's ijs?
Chocolate chip cookie dough = 1280 kcal per beker (zo'n grote beker)
Karamel Sutra = 1120 kcal per beker
Cherry Garcia = 1000 kcal per beker

Daar at ik dus met gemak 1 beker van op hè
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_35407862
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 14:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
owwwww b & J........ nog lekkerder dan een swirl en dan die half baked.. ene kant met brownies en de andere kant cookiedough! ben zo in staat om naar de winkel te rijden nu...

thx marloes haha
Nu nog steeds?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_35407904
Hier vind je trouwens kcal: Engelse B&J site Eén zo'n beker bevat 2 cups, één serving is 1/2 cup, dus kcal x 4 doen voor de hele beker.
pi_35408017
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 15:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nu nog steeds?
tijdens mijn dieetperiode toch wel een aantal keer gedaan hoor om dingen te vieren....
denk in een jaar tijd 5 van die grote bekers???
maar heb er wel EXTRA van genoten
pi_35408067
Ik mag van mezelf een beker als ik onder de 80 kilo ben
pi_35408068
Mag ik ook meedoen?? Please!!
Ben 1.72, woog 80, nu 75 en wil naar 70! Liefst naar de 65, maar ik vrees dat dat niet gaat lukken.
pi_35408105
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 15:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Chocolate chip cookie dough = 1280 kcal per beker (zo'n grote beker)
Karamel Sutra = 1120 kcal per beker
Cherry Garcia = 1000 kcal per beker

Daar at ik dus met gemak 1 beker van op hè
Mijn god
Dat wist ik dus echt niet hè
The more that I appear.
pi_35408128
Natuurlijk mag je meedoen, Maddy_K! Heel erg welkom zelfs

Hoe probeer jij af te vallen?

(en vast niet met B&J )
pi_35408163
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 15:19 schreef Isabeau het volgende:
Natuurlijk mag je meedoen, Maddy_K! Heel erg welkom zelfs

Hoe probeer jij af te vallen?

(en vast niet met B&J )
Nee, dat zou pas echt leuk zijn! Ik ben tot nu toe 5 kg afgevallen met de CD-rom van Weight Watchers. Viel me nog niet tegen om eerlijk te zijn.
pi_35408170
BJ loves B&J en ik mag van mezelf ook weer een beker als ik onder de 90 kg ben
(over 1,8 kg dus... )
pi_35408172
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 15:18 schreef Marloes het volgende:

Mijn god
Dat wist ik dus echt niet hè
Ik heb ooit één van de kinderen van de oprichters op tv gezien (volgens mij was dat bij Oprah) en die was heel erg tegen het ijs dat zijn vader en een oom hadden ontwikkeld. Ze schijnen er beiden ook aan overleden te zijn....vetzucht, hartklachten etc. Hmm, ik ga even controleren of mijn geheugen er geen eigen versie van heeft gemaakt.
pi_35408199
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 15:20 schreef Maddy_K het volgende:

Nee, dat zou pas echt leuk zijn! Ik ben tot nu toe 5 kg afgevallen met de CD-rom van Weight Watchers. Viel me nog niet tegen om eerlijk te zijn.
De CD-rom van de WW is hier heel populair, er zijn genoeg mensen om mee over points te babbelen
pi_35408253
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 15:17 schreef Maddy_K het volgende:
Mag ik ook meedoen?? Please!!
Ben 1.72, woog 80, nu 75 en wil naar 70! Liefst naar de 65, maar ik vrees dat dat niet gaat lukken.
Als je je regeltje ff zo neerzet dat ik alleen maar hoef te copy en pasten plak ik 'm bij de anderen

reken je ook nog ff je BMI uit?

en die moet even tussen haakjes achter je lengte
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_35408285
Ben & Jerry's is van Unilever!! (dat is van het Ola en Hertog ijs)
pi_35408373
Oei!!

Die winkel op Adam centraal is ook zo verleidelijk
The more that I appear.
pi_35408502
Nu ik weer over B&J lees krijg ik zin in ijs, dus ik hou er maar mee op (in april weer free-cone-day!) En er lijkt niet veel van te kloppen wat ik dacht: de beide oprichters (zowel Ben als Jerry) leven nog gewoon
pi_35409278
(1m72) (25.4) was 80 kg, weegt nu 75 kg en wil graag 70 kg wegen -5
pi_35409330
van Bodycontour: "Uw ideale gewicht ligt tussen de 56 en 72 kg". Dan zit ik iig in de buurt!
pi_35410819
'Uw ideale gewicht ligt tussen de 49 en 65 kg.' zegt bodycontour. Dan kom ik met mijn 68 nu eindelijk een beetje in de buurt van een gezond gewicht. Het voelt gewoon ook zo verschrikkelijk goed.

Vanmiddag bij de hunkemoller (2 sportBH's voor de prijs van 1, en aangezien ik momenteel erg veel sport toch maar even daar naartoe gegaan): 'Past u die echt niet? Want u ziet er zo slank uit, zou u hem voor mij toch nog eens willen aantrekken?'. Ze kwam tot de conclusie dat ik een brede borstkas heb. Maar dan nog, ik ben van een 95D naar 80B gegaan (voor dezelfde standaard BH's van Hunkemoller, dus dat is wel redelijk betrouwbaar denk ik).
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_35411139
Das nogal een verschil zeg!
pi_35411522
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:24 schreef Quinazoline het volgende:
'Uw ideale gewicht ligt tussen de 49 en 65 kg.' zegt bodycontour. Dan kom ik met mijn 68 nu eindelijk een beetje in de buurt van een gezond gewicht. Het voelt gewoon ook zo verschrikkelijk goed.

Vanmiddag bij de hunkemoller (2 sportBH's voor de prijs van 1, en aangezien ik momenteel erg veel sport toch maar even daar naartoe gegaan): 'Past u die echt niet? Want u ziet er zo slank uit, zou u hem voor mij toch nog eens willen aantrekken?'. Ze kwam tot de conclusie dat ik een brede borstkas heb. Maar dan nog, ik ben van een 95D naar 80B gegaan (voor dezelfde standaard BH's van Hunkemoller, dus dat is wel redelijk betrouwbaar denk ik).
Wow, geweldig zeg! Wat een verschil! Wat heb je daarvoor gedaan, om zo af te vallen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')