Ik ben de moeilijkste niet. Mits tijd... en die heb ikquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:24 schreef nyny83 het volgende:
oh, je heb het zelf maar gedaan? Wou net de taak op me nemen
Daar had je het laatst over jahquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:27 schreef Misstique het volgende:
En ik open niet meer op mn werk.
waarom niet openen op werk? Is zo gebeurd toch?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Daar had je het laatst over jah
Ik ook liever niet maar het is ook zo gebeurt eigenlijk
Wel goed hoor, met jou?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:38 schreef Stofje het volgende:
Hoi Misstique, hoe is het met je?
Prima geslapen! En jij?quote:Lekker geslapen?
Ik ben aan het werkquote:Wat ben je nu aan het doen?
Niks, ik ontbijt nooitquote:Wat heb je vanmorgen gegeten?
Werken, eten en slapenquote:Wat zijn jouw plannen voor de rest van deze dag?
Uitstekend!quote:Wel goed hoor, met jou?
Wakker geworden middernacht, was jammer, maar de rest primaquote:Prima geslapen! En jij?
Tof! Wat voor werk doe je?quote:Ik ben aan het werk![]()
Ik ken het, kost me 's morgens soms ook moeite, maar het is onderhand toch wel tijd voor een lekker boterhammetje?quote:Niks, ik ontbijt nooit
Wat voor werk? Wat ga je eten? Ligt Dago naast jequote:Werken, eten en slapen![]()
Good to hear!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:45 schreef Stofje het volgende:
Uitstekend!
Hoe komt dat? Nachtmerrie?quote:Wakker geworden middernacht, was jammer, maar de rest prima.
Iets commercieelsquote:Tof! Wat voor werk doe je?
Ik eet vóór 12.00 uur nooit brood, hooguit een mueslireep oidquote:Ik ken het, kost me 's morgens soms ook moeite, maar het is onderhand toch wel tijd voor een lekker boterhammetje?
Zie hierbovenquote:Wat voor werk?
Nog geen idee, suggesties?quote:Wat ga je eten?
Ik lig alleenquote:Ligt Dago naast jeof lig je alleen
![]()
Voelen we ons samen uitstekend, wat een weeldequote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:51 schreef Misstique het volgende:
Good to hear!
Nee, ik moest pissenquote:Hoe komt dat? Nachtmerrie?
Je zuigt mensen dus uit, die het sowieso al zwaar hebben? Leuk is dat hequote:Iets commercieels![]()
Hier, ¤0,50, ga eens heel snel een Balisto halen.quote:Ik eet vóór 12.00 uur nooit brood, hooguit een mueslireep oid
Idemquote:Zie hierboven![]()
Men neme Pastapennen. Die kook je. In een ander pannetje maak je kleine stukjes kippenvlees klaar. Ondertussen snijdt je één tomaatje klein en je pakt de helft van een stuk mozzerella. Als de pastapennen klaar zijn, giet je het water eruit en roer je de tomaten en de mozzerella in de pastapennen. Hier doorheen roer je ook pesto. Dat is een zéér belangrijk onderdeel van deze maaltijd en doe dus niet te zuinig. Als het vlees klaar is, roer je ook het vlees hier doorheen.quote:Nog geen idee, suggesties?
Met een goed boek, lekker warm, gezellig lichtje, kopje thee, heerlijkquote:Ik lig alleen![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:24 schreef Misstique het volgende:
Balen J.
Wat ga je doen als je nog niks hebt vóór je weg gaat?quote:
Ze heeft echter niet zo veel tijd...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:30 schreef Stofje het volgende:
Altijd hetzelfde. Zovaak meegemaakt, "de perfecte kamer", die dan al weg is. Maar hou vol! Zonder zout in den wonde te willen strooien, heb ik na verloop van tijd zo'n haast perfecte kamer gevonden
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |