abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35315545
Ik heb een huisgenoot die gewoon schijt aan alles en iedereen lijkt te hebben. Een mannetje van het type manipulator dat alles en iedereen naar zijn hand tracht te zetten: nooit zijn zooi opruimen, altijd sorry zeggen, maar uitstralen dat hij schijt aan je heeft, en geregeld poeslief doen om zich te handhaven. Mijnheer is de hele dag thuis (waardoor ik hem steeds tegenkom), volgt een of andere culturele flut studie en vind het allemaal wel best. Ook als je hem dingen meerdere malen gevraagd hebt, doet hij er niks mee. Altijd maar weer die pokkeherrie en dat kabaal van die gast: ik ben hem spuug beu. Als "ie zo doorgaat, sla ik hem hoogstpersoonlijk Amsterdam uit.
pi_35315583
T leven is hard he
pi_35315639
dus
pi_35315664
Lijkt me een topgast!

Manipulators zijn oké !
It's about being boss, not being the boss...
pi_35315705
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 01:47 schreef T3rr0r het volgende:
Lijkt me een topgast!

Manipulators zijn oké !
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_35315919
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 01:47 schreef T3rr0r het volgende:
Lijkt me een topgast!

Manipulators zijn oké !
@ TS, sommige mensen genieten ook nog een beetje van het leven.
Choose life. Choose a job. Choose a starter home. Choose dental insurance, leisure wear and matching luggage. Choose your future. But why would anyone want to do a thing like that?!
pi_35315934
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 02:05 schreef t0y het volgende:

[..]

@ TS, sommige mensen genieten ook nog een beetje van het leven.
Zeker nooit een irritante huisgenoot gehad.
pi_35315951
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 02:07 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Zeker nooit een irritante huisgenoot gehad.
Ik heb op begeleid wonen gezeten. Ik zat daar tussen de fietsendieven en dealers. Als je er op een goede manier mee om gaat heb je nergens last van. Ok, heel af en toe dan, maar daar kon ik mee leven. En die lui volgden helemaal geen opleiding en werken zat er ook al niet in.

En ik was toen 17
Choose life. Choose a job. Choose a starter home. Choose dental insurance, leisure wear and matching luggage. Choose your future. But why would anyone want to do a thing like that?!
pi_35315970
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 02:09 schreef t0y het volgende:

[..]

Ik heb op begeleid wonen gezeten. Ik zat daar tussen de fietsendieven en dealers. Als je er op een goede manier mee om gaat heb je nergens last van. Ok, heel af en toe dan, maar daar kon ik mee leven. En die lui volgden helemaal geen opleiding en werken zat er ook al niet in.

En ik was toen 17
Andersom ook lijkt me. Als zij geen zin in jou hebben ben je de lul. Wat was jij trouwens tussen die criminelen?
pi_35315999
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 02:11 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Andersom ook lijkt me. Als zij geen zin in jou hebben ben je de lul. Wat was jij trouwens tussen die criminelen?
Fietsendief en op z'n tijd een dealert. Niks ernstigs dus, ik was gewoon goed geďntegreerd

inmiddels heb ik mijn leven verbeterd
pi_35316010
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 02:14 schreef t0y het volgende:

[..]

Fietsendief en op z'n tijd een dealert. Niks ernstigs dus, ik was gewoon goed geďntegreerd
En dan moet je gelijk naar begeleidend wonen. Fuck. Gelukkig heb ik me nooit laten pakken.
pi_35316050
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 02:15 schreef skiczukie het volgende:

[..]

En dan moet je gelijk naar begeleidend wonen. Fuck. Gelukkig heb ik me nooit laten pakken.
Haha, nee, zo ging het niet. Ik was uit huis gegaan en moest toch ergens wonen. Via jeugdzorg kun je geplaats worden op een KTC (kamer training centrum) en dan kom je met 3 andere jongeren in een huis te wonen. Je hebt dan 2 verschillende vormen. Bij de ene is 24 uurs begeleiding, bij de andere komen ze 1 uurtje per dag langs en in de weekenden niet. In de praktijk komen ze misschien drie keer per week een half uur ofzo, dus het ging aardig los daarzo. En ik ben nooit gepakt, met wat dan ook. Behalve met zwart rijden dan

Het hele gebeuren heeft me niet veel goeds gedaan, behalve dat ik een urgentieverklaring heb kunnen regelen en nu woon ik met mijn 18 jaar al in een 4 kamerflat. En ik leef van studiefinanciering. Wat is Nederland toch eigenlijk een mooi land
pi_35316109
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 02:18 schreef t0y het volgende:

[..]

Haha, nee, zo ging het niet. Ik was uit huis gegaan en moest toch ergens wonen. Via jeugdzorg kun je geplaats worden op een KTC (kamer training centrum) en dan kom je met 3 andere jongeren in een huis te wonen. Je hebt dan 2 verschillende vormen. Bij de ene is 24 uurs begeleiding, bij de andere komen ze 1 uurtje per dag langs en in de weekenden niet. In de praktijk komen ze misschien drie keer per week een half uur ofzo, dus het ging aardig los daarzo. En ik ben nooit gepakt, met wat dan ook. Behalve met zwart rijden dan

Het hele gebeuren heeft me niet veel goeds gedaan, behalve dat ik een urgentieverklaring heb kunnen regelen en nu woon ik met mijn 18 jaar al in een 4 kamerflat. En ik leef van studiefinanciering. Wat is Nederland toch eigenlijk een mooi land
En hoevaak komen die gasten langs?
pi_35316119
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 02:23 schreef skiczukie het volgende:

[..]

En hoevaak komen die gasten langs?
Welke gasten? Ik ben speciaal van zoetermeer naar vlaardingen verhuist omdat ik gewoon opnieuw wilde beginnen. Tot zover is dat gelukt, ik heb die gasten ook nooit meer gesproken

Ik hoef geen tuig in mijn huis.
pi_35316130
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 02:24 schreef t0y het volgende:

[..]

Welke gasten? Ik ben speciaal van zoetermeer naar vlaardingen verhuist omdat ik gewoon opnieuw wilde beginnen. Tot zover is dat gelukt, ik heb die gasten ook nooit meer gesproken

Ik hoef geen tuig in mijn huis.
Ik bedoel die begeleiders enzo.
pi_35316145
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 02:25 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Ik bedoel die begeleiders enzo.
Oh
quote:
Bij de ene is 24 uurs begeleiding, bij de andere komen ze 1 uurtje per dag langs en in de weekenden niet. In de praktijk komen ze misschien drie keer per week een half uur ofzo...

[ Bericht 14% gewijzigd door t0y op 21-02-2006 02:33:29 ]
pi_35316148
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 02:27 schreef t0y het volgende:

[..]

Oh
  Moderator dinsdag 21 februari 2006 @ 08:00:16 #18
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  dinsdag 21 februari 2006 @ 08:03:02 #19
65762 ozzyat105
rock&roll high school
pi_35317382
zoek een ander huis
reach out and touch faith
pi_35317392
welkom in het studentenleven
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
pi_35317477
Pak em terug op dezelfde manier
Ik heb ooit een huisgenootje gehad en ze had 2 katten en ze deed helemaal niks in huis. Ze werkte de hele week, maar dat wil niet zeggen dat ik haar troep achter haar hoef op te ruimen ( ze woonde bij mij in mijn huis!)
Op een dag was ik er zo zat van om in die stank van haar kattebak te zitten , dat ik heel dat ding met stront en al op haar bed heb gekwakt

het hielp wel, hij was echt nooooit meer zo vies

Gewoon met gelijke munt terugbetalen
'De Schoonheid van dingen ligt in de geest die ze aanschouwt'
Heer, help me vandaag een gestructureerd werkplan op te zetten, maar wacht even, ik moet nog even iets anders doen.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 08:55:53 #22
116541 ChopperMick
houdt z'n hoofd er bij
pi_35317899
Katten in gedeelde woning:
Gelijke munt:
NEKSCHOT!
Ah hell. We had more fun in a week than those weenies had in a lifetime.- Pancho Barnes
  dinsdag 21 februari 2006 @ 08:59:29 #23
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_35317946
Als je er niet tegen kan, waarom ga je dan ook met huisgenoten samen wonen?
Je leeft maar één keer...
  dinsdag 21 februari 2006 @ 09:12:38 #24
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_35318137
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 01:39 schreef Tref het volgende:
-verhaal over huisgenoot-
De ultieme oplossing: kop een trein, ben je meteen van al je kopzorgen af .
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_35318158
Kun je dit verhaalt ook tegen hem vertellen?
  dinsdag 21 februari 2006 @ 09:48:07 #26
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_35318663
Huisgenoten... Wat ben ik blij dat ik dáár vanaf ben...
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
  dinsdag 21 februari 2006 @ 09:58:30 #27
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_35318822
Ach ja je woont in Amsterdam he dan krijg je dat

Schijt hem in zijn koffie:
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
  Moderator dinsdag 21 februari 2006 @ 10:07:56 #28
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_35318972
quote:

[..]

Volgens mij moet je die studiefinanciering toch terugbetalen straks...
Breitling - Instruments for Professionals
pi_35319587
quote:

[..]

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Je hebt toch maar recht op een 1 kamer woning. Een maat en ook m'n buurmeisje hebben maar 1 kamer gekregen in Amsterdam.
pi_35321647
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 09:58 schreef -Sandstorm- het volgende:

Schijt hem in zijn koffie:
't enige wat ik wil is de mogelijkheid om te bewijzen dat veel geld niet gelukkig maakt....
pi_35321735
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 09:48 schreef descendent1 het volgende:
Huisgenoten... Wat ben ik blij dat ik dáár vanaf ben...
pi_35321759
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 08:04 schreef rudedeltadude het volgende:
welkom in het studentenleven
Wat heeft overlast of woonplezier met het studentenleven te maken.
pi_35321808
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 11:57 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Wat heeft overlast of woonplezier met het studentenleven te maken.
Precies. Ik woon ook op kamers in Amsterdam en ik heb een uitermate vredig leven.
pi_35322731
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 08:59 schreef cYbErTiM het volgende:
Als je er niet tegen kan, waarom ga je dan ook met huisgenoten samen wonen?
Na een paar maanden heb ik haar er ook uitgezet. Het was ook een vriendin van me die een kamer nodig had en ik had er 1 over zodoende.. maar nu nooit meer in elk geval
'De Schoonheid van dingen ligt in de geest die ze aanschouwt'
Heer, help me vandaag een gestructureerd werkplan op te zetten, maar wacht even, ik moet nog even iets anders doen.
pi_35325078
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 10:07 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Volgens mij moet je die studiefinanciering toch terugbetalen straks...
De lening wel ja, de rest niet.
pi_35325179
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 10:40 schreef xman het volgende:

[..]

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Je hebt toch maar recht op een 1 kamer woning. Een maat en ook m'n buurmeisje hebben maar 1 kamer gekregen in Amsterdam.
Urgentieverklaring geregeld via jeugdzorg, gereageerd op woningen dmv een woonpas. Eerste huis wat ik aangeboden kreeg was een 2 kamer woning, dat wil ik niet heb ik gezegd. 2e aanbod was een 3 kamerflat, wat eigenlijk een 4 kamer flat blijkt te zijn. Met een woonkamer van 30m˛. Ik twijfelde geen moment en heb hem direct genomen.

technisch gezien heb ik alleen recht op een 3 kamerwoning, maar omdat er geen deuren zitten tussen de woonkamer en de slaapkamer geld het als een 3 kamerwoning, terwijl het er toch echt 4 zijn

voor pics, check dit topic: Pimp met je nieuwe huis! #2
pi_35325287
Ik realiseer me opeens dat ik onwijs off-topic bezig ben, solly enzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')