quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:47 schreef T3rr0r het volgende:
Lijkt me een topgast!
Manipulators zijn oké !
@ TS, sommige mensen genieten ook nog een beetje van het leven.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:47 schreef T3rr0r het volgende:
Lijkt me een topgast!
Manipulators zijn oké !
Zeker nooit een irritante huisgenoot gehad.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:05 schreef t0y het volgende:
[..]
@ TS, sommige mensen genieten ook nog een beetje van het leven.
Ik heb op begeleid wonen gezeten. Ik zat daar tussen de fietsendieven en dealers. Als je er op een goede manier mee om gaat heb je nergens last van. Ok, heel af en toe dan, maar daar kon ik mee leven. En die lui volgden helemaal geen opleiding en werken zat er ook al niet in.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:07 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Zeker nooit een irritante huisgenoot gehad.![]()
Andersom ook lijkt me. Als zij geen zin in jou hebben ben je de lul. Wat was jij trouwens tussen die criminelen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:09 schreef t0y het volgende:
[..]
Ik heb op begeleid wonen gezeten. Ik zat daar tussen de fietsendieven en dealers. Als je er op een goede manier mee om gaat heb je nergens last van. Ok, heel af en toe dan, maar daar kon ik mee leven. En die lui volgden helemaal geen opleiding en werken zat er ook al niet in.
En ik was toen 17![]()
Fietsendief en op z'n tijd een dealert. Niks ernstigs dus, ik was gewoon goed geďntegreerdquote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:11 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Andersom ook lijkt me. Als zij geen zin in jou hebben ben je de lul. Wat was jij trouwens tussen die criminelen?![]()
En dan moet je gelijk naar begeleidend wonen. Fuck. Gelukkig heb ik me nooit laten pakken.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:14 schreef t0y het volgende:
[..]
Fietsendief en op z'n tijd een dealert. Niks ernstigs dus, ik was gewoon goed geďntegreerd![]()
Haha, nee, zo ging het niet. Ik was uit huis gegaan en moest toch ergens wonen. Via jeugdzorg kun je geplaats worden op een KTC (kamer training centrum) en dan kom je met 3 andere jongeren in een huis te wonen. Je hebt dan 2 verschillende vormen. Bij de ene is 24 uurs begeleiding, bij de andere komen ze 1 uurtje per dag langs en in de weekenden niet. In de praktijk komen ze misschien drie keer per week een half uur ofzo, dus het ging aardig los daarzo. En ik ben nooit gepakt, met wat dan ook. Behalve met zwart rijden danquote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:15 schreef skiczukie het volgende:
[..]
En dan moet je gelijk naar begeleidend wonen. Fuck. Gelukkig heb ik me nooit laten pakken.![]()
En hoevaak komen die gasten langs?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:18 schreef t0y het volgende:
[..]
Haha, nee, zo ging het niet. Ik was uit huis gegaan en moest toch ergens wonen. Via jeugdzorg kun je geplaats worden op een KTC (kamer training centrum) en dan kom je met 3 andere jongeren in een huis te wonen. Je hebt dan 2 verschillende vormen. Bij de ene is 24 uurs begeleiding, bij de andere komen ze 1 uurtje per dag langs en in de weekenden niet. In de praktijk komen ze misschien drie keer per week een half uur ofzo, dus het ging aardig los daarzo. En ik ben nooit gepakt, met wat dan ook. Behalve met zwart rijden dan![]()
Het hele gebeuren heeft me niet veel goeds gedaan, behalve dat ik een urgentieverklaring heb kunnen regelen en nu woon ik met mijn 18 jaar al in een 4 kamerflat. En ik leef van studiefinanciering. Wat is Nederland toch eigenlijk een mooi land
Welke gasten? Ik ben speciaal van zoetermeer naar vlaardingen verhuist omdat ik gewoon opnieuw wilde beginnen. Tot zover is dat gelukt, ik heb die gasten ook nooit meer gesprokenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:23 schreef skiczukie het volgende:
[..]
En hoevaak komen die gasten langs?
Ik bedoel die begeleiders enzo.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:24 schreef t0y het volgende:
[..]
Welke gasten? Ik ben speciaal van zoetermeer naar vlaardingen verhuist omdat ik gewoon opnieuw wilde beginnen. Tot zover is dat gelukt, ik heb die gasten ook nooit meer gesproken
Ik hoef geen tuig in mijn huis.
Ohquote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:25 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik bedoel die begeleiders enzo.
quote:Bij de ene is 24 uurs begeleiding, bij de andere komen ze 1 uurtje per dag langs en in de weekenden niet. In de praktijk komen ze misschien drie keer per week een half uur ofzo...
De ultieme oplossing: kop een trein, ben je meteen van al je kopzorgen afquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:39 schreef Tref het volgende:
-verhaal over huisgenoot-
Volgens mij moet je die studiefinanciering toch terugbetalen straks...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:18 schreef t0y het volgende:
[..]
Het hele gebeuren heeft me niet veel goeds gedaan, behalve dat ik een urgentieverklaring heb kunnen regelen en nu woon ik met mijn 18 jaar al in een 4 kamerflat. En ik leef van studiefinanciering. Wat is Nederland toch eigenlijk een mooi land
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Je hebt toch maar recht op een 1 kamer woning. Een maat en ook m'n buurmeisje hebben maar 1 kamer gekregen in Amsterdam.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:18 schreef t0y het volgende:
[..]
Haha, nee, zo ging het niet. Ik was uit huis gegaan en moest toch ergens wonen. Via jeugdzorg kun je geplaats worden op een KTC (kamer training centrum) en dan kom je met 3 andere jongeren in een huis te wonen. Je hebt dan 2 verschillende vormen. Bij de ene is 24 uurs begeleiding, bij de andere komen ze 1 uurtje per dag langs en in de weekenden niet. In de praktijk komen ze misschien drie keer per week een half uur ofzo, dus het ging aardig los daarzo. En ik ben nooit gepakt, met wat dan ook. Behalve met zwart rijden dan![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:48 schreef descendent1 het volgende:
Huisgenoten...Wat ben ik blij dat ik dáár vanaf ben...
![]()
Wat heeft overlast of woonplezier met het studentenleven te maken.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:04 schreef rudedeltadude het volgende:
welkom in het studentenleven
Precies. Ik woon ook op kamers in Amsterdam en ik heb een uitermate vredig leven.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:57 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wat heeft overlast of woonplezier met het studentenleven te maken.
Na een paar maanden heb ik haar er ook uitgezet. Het was ook een vriendin van me die een kamer nodig had en ik had er 1 over zodoende.. maar nu nooit meer in elk gevalquote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:59 schreef cYbErTiM het volgende:
Als je er niet tegen kan, waarom ga je dan ook met huisgenoten samen wonen?
De lening wel ja, de rest niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:07 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Volgens mij moet je die studiefinanciering toch terugbetalen straks...
Urgentieverklaring geregeld via jeugdzorg, gereageerd op woningen dmv een woonpas. Eerste huis wat ik aangeboden kreeg was een 2 kamer woning, dat wil ik niet heb ik gezegd. 2e aanbod was een 3 kamerflat, wat eigenlijk een 4 kamer flat blijkt te zijn. Met een woonkamer van 30m˛. Ik twijfelde geen moment en heb hem direct genomen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:40 schreef xman het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Je hebt toch maar recht op een 1 kamer woning. Een maat en ook m'n buurmeisje hebben maar 1 kamer gekregen in Amsterdam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |