Ff een vraagje, geen idee of iemand hier mij er mee kan helpen, maar het is meer een wanhopige poging. Ik ben van plan om zeer binnenkort, volgende week al een trailer op te nemen voor een klein film project dat ik samen met een vriend van mij heb gedacht. We hebben een script, Cast, Locatie. Voor de benodigde materialen, kleding, nep bloed etc gaan wij morgen voor zorgen, maar ons grootste probleem op dit moment is dat wij geen geschikte camera hebben. Het opnemen via een simpele homecam is uitgesloten, het moet echter wel een beetje professioneel overkomen.
Eerst hadden wij een camera tot ons beschikking maar helaas is dat niet meer het geval, mijn vraag is weet iemand of is er iemand die camera's verhuurt die geschikt zijn voor onze geplannde opnamens. We willen de trailer op één dag gaan filmen, dus wij willen graag één camera voor één dag gebruiken. Mocht de trailer aanslaan dan gaan wij hier uiteraard mee verder, Dus de nogmaals de vraag weet iemand hoe wij vrij goedkoop aan een geschikte camera kunnen komen of is er misschien iemand die ons hierbij wilt helpen? b.v.d.