* wimmel_1 gaat voor het gemak ff uit van een "spy - mal ware" vrije machinequote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:21 schreef Lucille het volgende:
Of je hebt na de update ergens spyware op je machine gekregen wat via een systeemherstel er weer af wordt gegooid.
Dat is het gekke... ik dacht het eerst ook... maar ik heb het al drie keer gehad (en teruggedraaid)... om om nou te zeggen dat ik op bijzondere sites ben geweest... nee niet echt...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:21 schreef Lucille het volgende:
Of je hebt na de update ergens spyware op je machine gekregen wat via een systeemherstel er weer af wordt gegooid.
Plotseling een trage machine krijgen duidt vaak op een klote programma'tje dat zich ergens tussen heeft gefrut.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:23 schreef wimmel_1 het volgende:
[..]
* wimmel_1 gaat voor het gemak ff uit van een "spy - mal ware" vrije machine![]()
Heb je wel gecontroleerd op spyware en virussen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:25 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Dat is het gekke... ik dacht het eerst ook... maar ik heb het al drie keer gehad (en teruggedraaid)... om om nou te zeggen dat ik op bijzondere sites ben geweest... nee niet echt...
Ik had bv. ook nét na de update gelijk een ander herstelpunt gemaakt... maar als ik ... daar naartoe terugga... is het nog steeds traag...(hoewel de vertraging dus niet meteen na de update begint) ik moet dus terug tot net voor de update...
vindt 't vage shit...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |