komt dat het haremgehalte ten goede dan?quote:Op maandag 20 februari 2006 23:10 schreef timbob het volgende:
ten eerste ga je naar een ander land dat voor minimaal 75% uit zandvlakte bestaat.
studies hebben uitgewezen dat de vrouwen in zulke landen eerder tot een harem willen treden.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:11 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
komt dat het haremgehalte ten goede dan?
ik ben wel kieskeurig, dus wil je in mijn harem eerst tieten posten.quote:
ohja, nog zo'n goeie tipquote:Op maandag 20 februari 2006 23:11 schreef johnplayer het volgende:
En je moet kamelen hebben om te ruilen natuurlijk
moet je der mee trouwen?quote:Op maandag 20 februari 2006 23:12 schreef PoisonouS het volgende:
`ha|rem (de ~ (m.), ~s)
1 [gesch.] vrouwenverblijf in de woning van een islamitisch heerser => serail
2 groep vrouwen die een en dezelfde echtgenoot hebben
Islamische heerser worden, en dan met veel vrouwen trouwen dus.
Ik wil er ook één bedoel ikquote:Op maandag 20 februari 2006 23:12 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ik ben wel kieskeurig, dus wil je in mijn harem eerst tieten posten.
Moemoe is mijn eerste lid...
Volgens de vandale wel, dus ik zou me nog maar even achter me oren krabbelen als ik jou wasquote:Op maandag 20 februari 2006 23:13 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
moet je der mee trouwen?
Ja en heel veel kamelen ruilen.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:13 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
moet je der mee trouwen?
hoe kan je ze dan onderscheidenquote:Op maandag 20 februari 2006 23:15 schreef the_witch het volgende:
[..]
Ja en heel veel kamelen ruilen.
Zij dragen alleen maar burkas hoor.
Anton Heiboer. Toffe gast. Misschien.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:14 schreef Bosbeetle het volgende:
Hoe heet die nederlandse schilder ook al weer die iets van 6 vrouwen had .. hij is een paar jaar geleden overleden (zo gek als een deur)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |