Dan kom je dichtbijquote:
*meld.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:52 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Hedrick en Verheijen op 2 en 3 des te meer
maar niet Brahimov![]()
En minstens 4 anderenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:44 schreef Falco het volgende:
Dat wordt een spannende eindsprint tussen Brahimov en mij!
Dat ook. Ik heb je pronolijstje van het derde blok gecheckt en we hebben veel dingen hetzelfdequote:
Spannend!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:47 schreef Falco het volgende:
[..]
Dat ook. Ik heb je pronolijstje van het derde blok gecheckt en we hebben veel dingen hetzelfde!
Told you soquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:52 schreef Bruce117 het volgende:
Wordt het toch nog erg spannend wie dit gaat winnen.
Maar ben gerust, ik ga je in ieder geval niet meer inhalen.quote:
Er staan als ik hierboven kijk en aftel nog 5 events open, dus dat wordt moeilijk, inderdaadquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:00 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Maar ben gerust, ik ga je in ieder geval niet meer inhalen.
zelfs toen stond ik niet boven jequote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:12 schreef Brahimov het volgende:
Grappig om terug te kijken en te vergelijken:
De allereerste tussenstand:
15. Brahimov ----- 4
19. snellejelle ----- 3
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zelfs toen stond ik niet boven je
Toen was er nog niets aan de handquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:12 schreef Brahimov het volgende:
Grappig om terug te kijken en te vergelijken:
De allereerste tussenstand:
3. Bruce117 ---- 10
Mja, stom, ik had hem natuurlijk op 1 moeten/horen te zetten in het kader van mijn 'ik gun het jou het meest' voorspellingen..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:21 schreef Bruce117 het volgende:
Bob als winnaar.
Dat zullen er niet veel hebben. Verwacht eigenlijk dat niemand dat heeft.
Ik ben nu je grootste supporter, ik kijk nu al uit naar mijn aandeel in de eerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:44 schreef Falco het volgende:
Dat wordt een spannende eindsprint tussen Brahimov en mij!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |