Zoon lampje dat in ieder nieuw apparaat wel ergens zit.quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ledquote:Op maandag 20 februari 2006 23:01 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Zoon lampje dat in ieder nieuw apparaat wel ergens zit.
Een rood standbye ledje of een groene als ie aan is op tv.
Deze zijn er in vele kleuren..
quote:
Maar wij zijn ook heel goed.. met uhmmm hmmmzz tsja.. daar kom ik nog op terugquote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:28 schreef SNArky het volgende:
Zooo, die is goed met een soldeerbout!
LEDs bestaan al sinds 1962. Zelfs de blauwe LEDs die decennia lang voor onmogelijk werden gehouden bestaat al meer als 10 jaar. Het enige wat in de huidige ontwikkeling relatief nieuw is dat zijn de LEDs met een zeer groot stralend vermogen, die bestaan pas enkele jaren. Maar LED technologie is ouder dan de meeste personen op FOK!quote:Op maandag 20 februari 2006 22:57 schreef lj_lightning het volgende:
De tehnologie van die dingen staat nog in kinderschoenen, wat ze zeggen over verbruik is ook waar, ze zijn super zuinig en hebben heel veel branduren (100.000 meen ik) het is al een heeeel stuk goedkoper dan ze in het begin waren, toen waren ze bijna onbetaalbaar![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:57 schreef Lucille het volgende:
[..]
LEDs bestaan al sinds 1962. Zelfs de blauwe LEDs die decennia lang voor onmogelijk werden gehouden bestaat al meer als 10 jaar. Het enige wat in de huidige ontwikkeling relatief nieuw is dat zijn de LEDs met een zeer groot stralend vermogen, die bestaan pas enkele jaren. Maar LED technologie is ouder dan de meeste personen op FOK! iedereen hier behalve golfer.
Geachte heer van Ebay,quote:Op maandag 20 februari 2006 22:46 schreef eBay het volgende:
Ik vraag mij af waarom Led's zo duur zijn in de aanschaf.
Is dit gewoon een slimme verkoop stunt?
'De leds gebruiken erg weinig elektriciteit dus die aanschafprijs heeft u er zo weer uit'
Of is er een andere reden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |