Patty Brard inhuren om een commercial te doen. Hoe diep ben je dan gezakt als onderneming?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:20 schreef alwaysleft het volgende:
MM is een goede zaak en het is ook slim om veel te folderen, alleen die reclame met Patty Brard kan toch echt niet![]()
Het is, inclusief dat stomme lied, anders wel een slimme marketingtruuk van ons slimme bedrijfjequote:Op maandag 20 februari 2006 22:22 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Patty Brard inhuren om een commercial te doen. Hoe diep ben je dan gezakt als onderneming?![]()
En ALS je het dan toch nodig vind dat kut wijf in te huren, laat dat wat huishoudelijke apparatuur op die grafkop vallen in een reclame spotje.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:22 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Patty Brard inhuren om een commercial te doen. Hoe diep ben je dan gezakt als onderneming?![]()
Pssst, geheimpje: MM is lang niet altijd de goedkoopste. Dat imago houden ze hoog door zo af en toe stuntaanbiedingen te doen. Kijk en vergelijk dusquote:Op maandag 20 februari 2006 22:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Denken ze echt dat ik naar aanleiding van zo'n foldertjes eens 45 km naar Eindhoven/Heerlen ga rijden om iets te kopen. Met de reiskosten die ik ervoor maak, ben ik mijn winst die ik normaal zou maken door electronica bij de Mediamarkt te kopen allang weer kwijt.
Dixonsquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:45 schreef donald_dick het volgende:
MM is toch kut: domme verkopers, aanbiedingen van 1 dag en de rest is standaard 10% duurder dan de dixons
MMquote:
Maar de MM heeft wel een laagsteprijsgarantiequote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:45 schreef donald_dick het volgende:
MM is toch kut: domme verkopers, aanbiedingen van 1 dag en de rest is standaard 10% duurder dan de dixons
Onzin.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:44 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Maar de MM heeft wel een laagsteprijsgarantie
Kijk dan maar eens of je de HP NX6110 (notebook) voor 599 op internet kan krijgenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:10 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Onzin.![]()
Via het internet veeeeeel goedkoper.![]()
Ik ben toch niet gek.![]()
Nog niet, maar duurt niet lang.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:43 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Kijk dan maar eens of je de HP NX6110 (notebook) voor 599 op internet kan krijgen![]()
Veel succes!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:10 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Nog niet, maar duurt niet lang.![]()
wowquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:43 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Kijk dan maar eens of je de HP NX6110 (notebook) voor 599 op internet kan krijgen![]()
dacht je datquote:
Pardon? Ik werk er en aangezien dat ding al 6 maanden in de "aanbieding" is mag je wel concluderen dat het standaard assortiment is. Ik zeg niet dat de MM bij alles de goedkoopste is, maar ze hebben ook gewoon veel goede scherpe prijzen ertussen zitten. Dus zit niet zo uit je nek te lullen...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:28 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dacht je datovermorgen is dat ding standaard pas over 4 maanden leverbaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |