blijven we slapen dan?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien dat ik hem dan op de meet wel zie
Handig, reserve slaapplaats
Yup.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:10 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Is het zo belangrijk dan waar je heen moet?
Hoe kom ik anders naar huis?quote:
Daar heb ik toch al die reservering voor gemaakt bij meneer Boer van de Librijequote:Op maandag 20 februari 2006 22:05 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Woensdag? :-S
Nu ja, enfin, een koekje is niet te versmaden, edoch nog geen diner in een zoveel-sterren-restaurant![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 22:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Daar heb ik toch al die reservering voor gemaakt bij meneer Boer van de Librije
daar zouden we onze verkering dan toch gaan vieren![]()
auto?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe kom ik anders naar huis?
De eerste trein? Ik herinner me de vorige nog
Of gaan we in een hotelletje?
Nu ja, ik moet nergens heen, maar dan is er een deadline-periode :-/quote:
zo duidelijk vind ik het niet hoorquote:
Nou...... nee.quote:
Ik ga NIET met jou de sauna inquote:anders pakken we gewoon een nachtje thermos, gaan we met de trein terug daarna![]()
Ga jij dan verder aandringen?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:15 schreef XMN8R het volgende:
[..]
zo duidelijk vind ik het niet hoor.
gelukkig neem ik amper de tram.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik lees net dat ie GVB conducteur word![]()
NEEE!
quote:
Neuh, jij was net zo lekker op dreefquote:
Die foto.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die sowieso.
En David
Ik woon op GVB terrein...ik mag lijen dat ie op de Lekstraat gaat lessen!quote:Op maandag 20 februari 2006 22:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
gelukkig neem ik amper de tram.
Er dat weekend ook mogelijke vertraging tussen Amsterdam CS en Utrecht CS in verband met onderhoud aan spoorlijn.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe kom ik anders naar huis?
De eerste trein? Ik herinner me de vorige nog
Of gaan we in een hotelletje?
Er waren beterequote:
Je weet toch dat ik alles voor je over hebquote:Op maandag 20 februari 2006 22:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Maar Stroekie toch, dat kost handenvol geld!
Ooo, daar merk je vanaf Den Bosch/Eindhoven niks van, Die IC wordt omgeleid, dat is hooguit 5 minuten vertraging.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Er dat weekend ook mogelijke vertraging tussen Amsterdam CS en Utrecht CS in verband met onderhoud aan spoorlijn.
Ja da's altijd als ik met de trein gaquote:Op maandag 20 februari 2006 22:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Er dat weekend ook mogelijke vertraging tussen Amsterdam CS en Utrecht CS in verband met onderhoud aan spoorlijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |