Het is een laserprinter.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:02 schreef Lunar het volgende:
Da's inderdaad prijzig
Voor op de lange duur kan je nog beter een laserprinter kopen..
Zwart gaat nu nog wel ja. Die zal nog wel even mee kunnen.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:17 schreef longinus het volgende:
Maar je kan er wel heel lang mee printen
Toner gaat over het algemeen lang mee.
Een toner kun je volgens mij niet bijvullen.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:22 schreef adidas het volgende:
Navullen is slecht voor de cartridges 1 keer kan niet meer. en we-care is troep neem dan pelikan
Toner is troep, daar moet je zelf inderdaad niet aan beginnen.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:25 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Een toner kun je volgens mij niet bijvullen.
Zulke domme mensen krijg ik in de Electric City dus ook. Cardridges zwart-wit omgquote:Op maandag 20 februari 2006 21:28 schreef LedZep het volgende:
Ik koop ze bij de Hema voor 5 euro (Canon, zwart-wit)
Mja, ik vond dit wel een heel mooi en degelijk apparaat. Ik heb er destijds niet zo op gelet omdat ik dacht dat de prijzen wel redelijk gelijk zouden zijn.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waarom koop je dan ook een HP? Wij hebben pas ook een nieuwe printer gekocht en natuurlijk eerst prijzen voor cartridges vergeleken! We hebben voor een Brother gekozen.
Wat moet je in vredesnaam met kleureninkt?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:29 schreef adidas het volgende:
[..]
Zulke domme mensen krijg ik in de Electric City dus ook. Cardridges zwart-wit omg![]()
Wit enzo zie je niet.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:30 schreef LedZep het volgende:
[..]
Wat moet je in vredesnaam met kleureninkt?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |