quote:Op maandag 20 februari 2006 21:08 schreef chiren het volgende:
Voor een vriendin!!
Typische jongensspelletjes, perverseling! Misschien heeft mijn broertje intresse, even vragen! Tevens tvp
my thoughts exactly!quote:
18 excl.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:04 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
my thoughts exactly!
maare... 10 incl. voor playboy shizzle...
anders eventueel ruilen?
dat is helemaal correctquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:31 schreef chiren het volgende:
[..]
Hehe![]()
Mijn BROERTJE vraagt overigens of er ook naakte chicks te zien zijn in de spellen?
doel van het spel playboyquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:08 schreef Fiduci het volgende:
en wat voor spel is larry eiglijk, heb wel interesse en in playboy ook maar leg es uit wat is het doel van het spel..
klik nou eens op die free record shop link!quote:
zo wil ze het hebben... doe anders maar eens een goed bod joh.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:03 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
klik nou eens op die free record shop link!
maak er 30 incl van en je hebt een deal met haar.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:34 schreef Fiduci het volgende:
20 euro in totaal voor beide?
af te halen in leeuwardenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:52 schreef Fiduci het volgende:
Nee dat zeker niet daar heb ik ze NIEUW voor, denk nu eens even goed na, en waar zijn ze af te halen?
ze wil voor playboy mansion voor 14 euro en larry voor 17 euro (excl.) wel verkopen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:01 schreef Fiduci het volgende:
20 incl en ze zijn verkocht zeg het maar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |