Best wel, hij doet net of hij is aangerand, pff aanstekkerquote:Op maandag 27 februari 2006 21:30 schreef josja het volgende:
Wat een debiel die Henk, waar haalt ie het vandaan.
Mja ik vond hem tegenvallenquote:Op maandag 27 februari 2006 21:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
leuke afleveringom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Precies, hij geilde op dat mooie blondje vrouwtje.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:38 schreef Stansfield het volgende:
Henk is echt een idioot. Eerst zegt hij dat het wel een mooie vrouw is en dat achter haar secretaresse uitstraling een beest schuilgaat. En dan zeggen dat zij hem probeert te versieren. Volgens mij verzon hij dat gewoon omdat hij bang was dat hij zich anders niet kon inhouden.
Ik denk dat Henk die vrouw probeerde te versieren. Hij had gehoopt dat zij een natte doos zou krijgen als ze hem naakt zag in dat zwembad, maar dat bleek dus niet het geval. En omdat hij in zijn eer is aangetast doet hij net of het precies andersom was.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:27 schreef ABBAfan het volgende:
Misschien had Henk gehoopt dat zijn tijdelijke vrouw hem echt had versierd.
jij was me min of meer voor!quote:Op maandag 27 februari 2006 21:38 schreef Stansfield het volgende:
Henk is echt een idioot. Eerst zegt hij dat het wel een mooie vrouw is en dat achter haar secretaresse uitstraling een beest schuilgaat. En dan zeggen dat zij hem probeert te versieren. Volgens mij verzon hij dat gewoon omdat hij bang was dat hij zich anders niet kon inhouden.
Dan heb je het staartje van dat verhaal zeker gemist, want zoon en pa van wat jij dat sociaal gestoorde gezin noemt kwamen langs in dit topicquote:Op maandag 27 februari 2006 23:14 schreef Netflier het volgende:
Ik vond het vorige week leuker, met dat sociaal gestoorde gezin en die pot die zich daaraan ergerde.
kijk maar uit wat je zegt, voor je het weet heb je weer een preek van ton op je :pquote:Op maandag 27 februari 2006 23:14 schreef Netflier het volgende:
Ik vond het vorige week leuker, met dat sociaal gestoorde gezin en die pot die zich daaraan ergerde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop