abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35556137
Zij voelt al wel dat daar een soort van spanning is
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  maandag 27 februari 2006 @ 21:26:20 #277
92279 N.icka
Windforce 11
pi_35556150
Ik zie die vrouw echt geen versierpogingen doen.

Lekker als hij dat straks tegen die andere man gaat zeggen
pi_35556175
Het kan aan mij liggen maar waar bleek uit dat zij hem wilde versieren??
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_35556178
Misschien had Henk gehoopt dat zijn tijdelijke vrouw hem echt had versierd.
One of us is ugly, One of us is cute, One of us you'd like to see in her birthday suit
  maandag 27 februari 2006 @ 21:28:40 #280
92279 N.icka
Windforce 11
pi_35556245
Mijn God Henk , handtastelijkheden
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_35556248
Knuffelbeer
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_35556259
"Ik ben niet verkracht"
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  maandag 27 februari 2006 @ 21:29:14 #283
92279 N.icka
Windforce 11
pi_35556260
Ik word boos op Henk
pi_35556261
Wahahah Henk is nog net niet verkracht!
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
  maandag 27 februari 2006 @ 21:30:24 #285
92279 N.icka
Windforce 11
pi_35556298
Ik zou die vent voor zn bek slaan
  maandag 27 februari 2006 @ 21:30:41 #286
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_35556308
whahaha .. Die Henk denkt dat ie versiert wordt . pffff
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_35556313
Wat een debiel die Henk, waar haalt ie het vandaan.
pi_35556354
quote:
Op maandag 27 februari 2006 21:30 schreef josja het volgende:
Wat een debiel die Henk, waar haalt ie het vandaan.
Best wel, hij doet net of hij is aangerand, pff aanstekker
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_35556372
Laat dat wereldvreemde stel lekker in hun commune verder rotzooien.
One of us is ugly, One of us is cute, One of us you'd like to see in her birthday suit
  † In Memoriam † maandag 27 februari 2006 @ 21:34:33 #290
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_35556452
leuke aflevering
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
!
:')
pi_35556509
quote:
Op maandag 27 februari 2006 21:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
leuke aflevering
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
!
Mja ik vond hem tegenvallen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_35556590
Henk is echt een idioot. Eerst zegt hij dat het wel een mooie vrouw is en dat achter haar secretaresse uitstraling een beest schuilgaat. En dan zeggen dat zij hem probeert te versieren. Volgens mij verzon hij dat gewoon omdat hij bang was dat hij zich anders niet kon inhouden.
pi_35556648
quote:
Op maandag 27 februari 2006 21:38 schreef Stansfield het volgende:
Henk is echt een idioot. Eerst zegt hij dat het wel een mooie vrouw is en dat achter haar secretaresse uitstraling een beest schuilgaat. En dan zeggen dat zij hem probeert te versieren. Volgens mij verzon hij dat gewoon omdat hij bang was dat hij zich anders niet kon inhouden.
Precies, hij geilde op dat mooie blondje vrouwtje.
pi_35556732
quote:
Op maandag 27 februari 2006 21:27 schreef ABBAfan het volgende:
Misschien had Henk gehoopt dat zijn tijdelijke vrouw hem echt had versierd.
Ik denk dat Henk die vrouw probeerde te versieren. Hij had gehoopt dat zij een natte doos zou krijgen als ze hem naakt zag in dat zwembad, maar dat bleek dus niet het geval. En omdat hij in zijn eer is aangetast doet hij net of het precies andersom was.
pi_35556754
quote:
Op maandag 27 februari 2006 21:38 schreef Stansfield het volgende:
jij was me min of meer voor!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_35559111
Pure projectie van die Henk dus, ik ben af en toen wel even teruggezapt, maar zat die andere vent nou bijna te janken in die auto op de terugweg?
Hij wreef wel even over zijn ogen....
Een heer met stijl
pi_35560124
Ik vond het vorige week leuker, met dat sociaal gestoorde gezin en die pot die zich daaraan ergerde.
pi_35560418
quote:
Op maandag 27 februari 2006 23:14 schreef Netflier het volgende:
Ik vond het vorige week leuker, met dat sociaal gestoorde gezin en die pot die zich daaraan ergerde.
Dan heb je het staartje van dat verhaal zeker gemist, want zoon en pa van wat jij dat sociaal gestoorde gezin noemt kwamen langs in dit topic
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Een heer met stijl
  † In Memoriam † maandag 27 februari 2006 @ 23:52:12 #299
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_35561271
quote:
Op maandag 27 februari 2006 23:14 schreef Netflier het volgende:
kijk maar uit wat je zegt, voor je het weet heb je weer een preek van ton op je :p
:')
pi_35561420
Nieuwe topic staat al weer klaar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop