Waarom denk je dat zo?quote:Op maandag 20 februari 2006 20:33 schreef am2 het volgende:
En nu dan on-topic hoop ik (zal wel weer tegenvallen...)
Zie je eigen post en die posts daarboven zou ik zeggen? Fok is dan ook beetje hopeloos voor dit soort dingen, topic mag wat mij betreft gewiped worden overigens.quote:
Ik heb beet.. Die opmerking was dan ook vragen om een probleemquote:Op maandag 20 februari 2006 20:47 schreef am2 het volgende:
[..]
Zie je eigen post en die posts daarboven zou ik zeggen? Fok is dan ook beetje hopeloos voor dit soort dingen, topic mag wat mij betreft gewiped worden overigens.
Tussen de 15 en 20E voor games nog op diskette. Wel met doos en boekjes overigens.quote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:55 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Tussen de 15 en 20E voor games nog op diskette. Wel met doos en boekjes overigens.
wolf3d zeker ook dan ?:quote:Op maandag 20 februari 2006 21:19 schreef Willaaam het volgende:
[..]
Hij staat in m'n alltime top 5...
Met oge snelheid uit een loping was idd wel erg leukquote:Op maandag 20 februari 2006 21:22 schreef LostFormat het volgende:
Stunts heb ik ook kapot gespeeld. Zo bizar mogelijke crashes krijgen. Af en toe vloog je minutenlang door de lucht. :0
Veel te duur.....95 euro??quote:Op maandag 20 februari 2006 20:53 schreef sentinel_at_home het volgende:
ik heb nog een schroefje over van mijn oude commodore 64
100 euro... is namelijk antiek!
eh alleen serieus bieden graag!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |