Ik ga natuurlijk ook toeristische uitstapjes maken, bezienswaardige dingen bekijkenquote:Op maandag 20 februari 2006 20:28 schreef Kumusta het volgende:
Helaas ben ik bang dat je tussen die budweisers en burgers wel degelijk tijd vindt
Sja, het is een werkvakantie. Wel volledig betaald, dus hey, ik ga niet klagen natuurlijkquote:Op maandag 20 februari 2006 20:31 schreef indahnesia.com het volgende:
5 dagenben je er net, kun je alweer terug.
Zeker voor dat pauper internet bedrijfje van, internet TV ofzo? Maargoed, als je er vakanties voor naar de VS mee kan betalen valt het wel mee blijkbaar.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:31 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Sja, het is een werkvakantie. Wel volledig betaald, dus hey, ik ga niet klagen natuurlijk
Ja, zo slecht doen we het dus nietquote:Op maandag 20 februari 2006 20:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zeker voor dat pauper internet bedrijfje van, internet TV ofzo? Maargoed, als je er vakanties voor naar de VS mee kan betalen valt het wel mee blijkbaar.
De Panorama en nog wat kranten gaan mee, en aangezien journalisten als de beste kunnen zuipen wordt er wel een biertje gedronken denk ik.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:38 schreef longinus het volgende:
Als je maar een paar leuke dagen hebt
Wel een prestratie. Maarja, op Fok ben je ook 'groot' geworden met baggeren.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:34 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, zo slecht doen we het dus niet
Dat zijn de standaard Salou hoeren waus. Allemaal van die ingedraaide haren, vet lelijk. Rastafaraman.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:30 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk ook toeristische uitstapjes maken, bezienswaardige dingen bekijken
[afbeelding]
Hé,hebben ze in de States ook al breezersletjes??Heerlijk,Cobyquote:Op maandag 20 februari 2006 20:30 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk ook toeristische uitstapjes maken, bezienswaardige dingen bekijken
[afbeelding]
Ja, vraag maar aan Joran van der Slootquote:Op maandag 20 februari 2006 22:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hé,hebben ze in de States ook al breezersletjes??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |